  • 1. Data: 2003-09-26 20:27:48
    Temat: Re: TP S.A. - POMOCY !
    Od: Adam Kochanowski <k...@a...pl>

    > jasne, zycia nie znasz (przepisow tez) -> faktura jest wystawioan i
    > niezaleznia od tego czy dobrze czy nie musi zostac oplacona; jesli zostala
    > blednie naliczona to nalezy ja reklamowac i domagac sie zwrotu pieniedzy, co
    > nie powinno byc trudne

    Hmm... IMHO dokument blednie wystawiony nie jest wazny. Jesli placi
    tepsie za to by nie moc przekroczyc okreslonej kwoty, a dostaje f-re na
    wyzsza kwote, to tak samo jakby dostal fakture od tepsy za hmm... na
    przyklad nowego merola. Nadal uwazasz ze musialby ta fakture oplacic a
    potem reklamowac?

    Prawde mowiac to nie wiem czy by sie jakies paragrafy nie znalazly w tym
    wypadq na tepse za niewywiazywanie sie z umowy.

    Adam Kochanowski

  • 2. Data: 2003-09-29 17:41:07
    Temat: TP S.A. - POMOCY !
    Od: "Krzych" <k...@l...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Mam problem, otóż zacznę od poczatku.... ;-)

    Mój ojciec wynajmuje mieszkanie. Zrobił blokadę na rachunki TP S.A. do
    wysokości bodajże 120 lub 150 zł.
    Jakie było nasze zdziwienie kidy rachunek opiewa na kwotę blisko 600 zł.
    Opłata jest jednak ściągana za "blokadę" miesięcznie pomimo, że rachunek
    jest duuużooooo za duży......

    CO ROBIĆ ?????????????????????

    Pytanie:
    1. Czy mogę się odwołać a bardziej jakie mam szansę na powodzenie?
    2. Czy lepiej odwoływać się po czy przed opłaceniem tego rachunku? ;-)
    3. Co i jak uzasadniać w odwołaniu do TP S.A. - czy moż mi ktoś pomóc ?

    Z góry dziękuję za pomoc i szybkie rady najlepiej na e-maila:
    k...@l...onet.pl

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzych

  • 3. Data: 2003-09-29 17:54:28
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > 3. Co i jak uzasadniać w odwołaniu do TP S.A. - czy moż mi ktoś pomóc ?
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc i szybkie rady najlepiej na e-maila:

    Jasne ze mozesz a nawet musisz sie odwolac!!! W TP powinni cie poinformowac
    (na rachunku powinna byc jakas instrukcja dot reklamacji) o procedurze.

    Zasadnicze pytanie: czy masz jakis dowod tego ze zgloszenie blokady zostala
    przez nich
    przyjete i z jaka data miala dzialac?

    Co do zaplaty przed czy po- zapytaj jak wyglada procedura reklamacji

  • 4. Data: 2003-09-29 18:05:24
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

  • 5. Data: 2003-09-29 18:06:43
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

  • 6. Data: 2003-09-29 18:15:40
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > przeciez napisal ze oplata za blokade jest sciagana co miesiac :)

    Tyz prawda... Za szybko czytam... ;-)))

  • 7. Data: 2003-09-29 18:15:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym najpierw wyjaśnił sprawę w Biurze Obsługi Klienta. Może ta blokada
    dotyczy tylko niektórych usług?

  • 8. Data: 2003-09-29 19:48:57
    Od: "FeX \(\)" <f...@t...autograf.pl>

    SzerszeN <s...@t...pl> typed:

    --
    FeX ()

  • 9. Data: 2003-09-29 20:46:15
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > Prawde mowiac to nie wiem czy by sie jakies paragrafy nie znalazly w tym
    > wypadq na tepse za niewywiazywanie sie z umowy.
    >
    > Adam Kochanowski

    Jesli chodzi ci o odszkodowanie to warunkiem ubiegania sie o takowe jest
    powstanie szkody. A tutaj taka nie powstala.

  • 10. Data: 2003-09-29 21:40:24
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

> [...]
    > Jakie było nasze zdziwienie kidy rachunek opiewa na kwotę blisko 600 zł.
    > Opłata jest jednak ściągana za "blokadę" miesięcznie pomimo, że rachunek

    A jaka to blokada? Na pewno na określoną kwotę? Bo IMHO to można założyć
    blokadę tylko na określoną ilość JT (impulsów).
    Jeśli jest blokada, a rachunek jest wyższy, to zapłać tylko kwotę do
    wysokości blokady. Weź billing, zobacz skąd te opłaty. I oczywiście
    reklamuj - przecież była blokada (najlepiej, jakbyś miał potwierdzenie
    zamówienia, chociaż skoro jest ona na minibillingu, to nie powinno być
    konieczne).
    I jeszcze jedno - czy ta blokada nie była dopiero zamówiona np. od tego
    miesiąca?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas