    From: "Krzych" <k...@l...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TP S.A. - POMOCY !
    Date: Mon, 29 Sep 2003 19:41:07 +0200
    Sender: k...@l...onet.pl@rc58.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam serdecznie

    Mam problem, otóż zacznę od poczatku.... ;-)

    Mój ojciec wynajmuje mieszkanie. Zrobił blokadę na rachunki TP S.A. do
    wysokości bodajże 120 lub 150 zł.
    Jakie było nasze zdziwienie kidy rachunek opiewa na kwotę blisko 600 zł.
    Opłata jest jednak ściągana za "blokadę" miesięcznie pomimo, że rachunek
    jest duuużooooo za duży......

    Pytanie:
    1. Czy mogę się odwołać a bardziej jakie mam szansę na powodzenie?
    2. Czy lepiej odwoływać się po czy przed opłaceniem tego rachunku? ;-)
    3. Co i jak uzasadniać w odwołaniu do TP S.A. - czy moż mi ktoś pomóc ?

    Z góry dziękuję za pomoc i szybkie rady najlepiej na e-maila:
    k...@l...onet.pl

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzych