  • 1. Data: 2003-09-26 15:36:17
    Temat: Przepis mieszkania? - dlugie
    Od: -=NukeR=- <n...@p...gazeta.pl>

    Witam grupowiczow :)

    Jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o prawo wiec wybaczcie jesli cos
    namieszam :)
    Wiec tak jakie sa przepisy, akty prawne jezeli wezmiemy pod uwage
    przepisywanie mieszkania (domu na gospodarce) osobom trzecim tzn innym niz
    dzieci spisujacego. Czy ta trzecia osoba (wnuczka) ma obowiazek splacenia
    ciotek, wujkow (dzieci przepisujacego). Pytam poniewaz Babcia chce
    przepisac mieszkanie na gospodarce dla wnuczki z tym ze cala gospodarka
    najprawdopodobniej jest przekazana (ale nie przepisana) jednemu z babci
    synow. I teraz jezeli babcia przepisze to mieszkanie dla wnuczki czy ma
    ona obowiazek prawny "splacic" dzieci babci lub jakiekolwiek inne
    zobowiazania wzgledem nich? Jezeli cos niejasno napisalem to i tak mam
    nadzieje ze ktos to zrozumie i odpisze ;-)

    --
    pozd. -=NukeR=-
    gg: 1367917 irc: #pinkfloyd.pl