  • 11. Data: 2003-09-29 21:44:45
    Temat: Re: TP S.A. - POMOCY !
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "FeX ()" <f...@t...autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:bla2ap$a09$1@news.onet.pl...
    > jasne, zycia nie znasz (przepisow tez) -> faktura jest wystawioan i
    > niezaleznia od tego czy dobrze czy nie musi zostac oplacona; jesli zostala
    > blednie naliczona to nalezy ja reklamowac i domagac sie zwrotu pieniedzy,
    > co nie powinno byc trudne

    Nie. Płacić należy tylko kwotę uznaną. Nawet jeśli reklamacja zostanie
    odrzucona, odsetki za czas postępowania reklamacyjnego nie są naliczane.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 12. Data: 2003-09-29 22:20:43
    Od: "Krzych" <k...@l...onet.pl>

> [...]
    > blokadę tylko na określoną ilość JT (impulsów).
    > Jeśli jest blokada, a rachunek jest wyższy, to zapłać tylko kwotę do
    > wysokości blokady. Weź billing, zobacz skąd te opłaty. I oczywiście
    > reklamuj - przecież była blokada (najlepiej, jakbyś miał potwierdzenie
    > zamówienia, chociaż skoro jest ona na minibillingu, to nie powinno być
    > konieczne).
    > I jeszcze jedno - czy ta blokada nie była dopiero zamówiona np. od tego
    > miesiąca?
    >

    > Pytałem ojca - twierdzi, że zablokował na najmniejszy możliwy limit 80 zł
    Czy limit jest w jednostkach czy w złotówkach i tak jest grubo ponad
    normę...
    Jednostek jest chyba ok. 750...
    Blokada była już chyba od sierpnia.
    Najgorzej, że nie wiem co robić... Zaplacić i reklamować? Czy po zapłaceniu
    jest szansa na wygranie? Czy nie płacić....? Dowod założenia widnieje na
    rachunkach...
    Najgorzej, że za mną nie chcą rozmawiać bo nie na mnie jest telefon, a ojca
    nie ma bo wyjechał. Mieszkamy pod innymi adresami. Chcę napisać pismo w jego
    imieniu - tylko się zastanawiam....? - czego oczekiwać i rządać ? -
    umorzenia, rat, czy może podziału pomiędzy nas a TP S.A. ??????

    Dzięki za wszystkie informacje - czekam na nowe pomysły.... ;-))
    Pozdrawiam,
    Krzych

  • 13. Data: 2003-09-29 22:50:18
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > umorzenia, rat, czy może podziału pomiędzy nas a TP S.A. ??????
    >
    > Dzięki za wszystkie informacje - czekam na nowe pomysły.... ;-))

    A nie mozesz poprosic ojca zeby przyslal ci pelnomocnictwo? Albo sam sobie
    napisz i podpisz sie podpisem ojca. Zawsze moze potwierdzic w razie
    watpliwosci ze owszem dal ci pelnomocnictwo.

    czego zadac? wyjasnienia sprawy. W zadnym wypadku podzialu, rat czy
    umorzenia (przeciez nie zalegasz z platnoscia-ona zostala zle naliczona).

    Musisz koniecznie dowiedzic sie od kiedy blokada miala dzialac.

  • 14. Data: 2003-09-29 22:54:19
    Od: "FeX \(\)" <f...@t...autograf.pl>

    Adam Kochanowski <k...@a...pl> typed:

    > Hmm... IMHO dokument blednie wystawiony nie jest wazny.

    tego akurat nie wiemy

    --
    FeX ()

  • 15. Data: 2003-09-30 09:39:38
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A nie mozesz poprosic ojca zeby przyslal ci pelnomocnictwo? Albo sam sobie
    > napisz i podpisz sie podpisem ojca. Zawsze moze potwierdzic w razie
    > watpliwosci ze owszem dal ci pelnomocnictwo.

    To może nie przejść. W TP uznają tylko pełnomocnictwo notarialne albo
    wystawione na ich formularzu w obecności pracownika TP. A jesteś w
    województwie objętym już działaniem Błękitnej Linii TP (9393)? Bo jeśli tak,
    to ojciec może tam złożyć pełnomocnictwo telefonicznie (albo możesz go
    poudawać, mając numer ewidencyjny i ostatnie rachunki).

    > czego zadac? wyjasnienia sprawy. W zadnym wypadku podzialu, rat czy
    > umorzenia (przeciez nie zalegasz z platnoscia-ona zostala zle naliczona).
    Musisz koniecznie dowiedzic sie od kiedy blokada miala dzialac.

    Dokładnie - zgadzam się. Może przecież być tak, że blokada miała zacząć
    działać dopiero od września, a na ostatniej fakturze widnieje, ponieważ
    opłaty tego rodzaju pobierane są za miesiąc z góry.
    I jeszcze co do 750 jednostek - chyba trochę mniej (to wychodzi ponad 200
    zł), poza tym TP zakłada blokady na ilość JT będącą całkowitą
    wielokrotnością liczby 100.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 16. Data: 2003-09-30 12:25:17
    Od: "Krzych" <k...@l...onet.pl>

> [...]
    > I jeszcze co do 750 jednostek - chyba trochę mniej (to wychodzi ponad 200
    > zł), poza tym TP zakłada blokady na ilość JT będącą całkowitą

    Co do jednostek.....
    chodzi o ponad 750 ale miedzynarodowych połączeń..... ;-(

  • 17. Data: 2003-09-30 12:39:45
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzych" <k...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co do jednostek.....
    > chodzi o ponad 750 ale miedzynarodowych połączeń..... ;-(

    Jak? JT jest JT - nie ma żadnego znaczenia jakiego rodzaju są połączenia. A
    jaki masz plan taryfowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 18. Data: 2003-09-30 17:43:33
    Od: "Big Jack" <A...@t...hfhagb.cy>

    W wiadomości bla2ap$a09$...@n...onet.pl
    napisał(a):

    > SzerszeN <s...@t...pl> typed:

    > jasne, zycia nie znasz (przepisow tez) -> faktura jest wystawioan i
    > niezaleznia od tego czy dobrze czy nie musi zostac oplacona

    Jasne, były przypadki nawet nagłaśnianiane w mediach, gdzie goście
    dostawali faktury na kilkaset tysięcy. Te też mieli opłacić,a później
    dochodzić swoich racji?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 19. Data: 2003-09-30 17:49:31
    Od: "Krzych" <k...@l...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kwaśniewski" <f...@z...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:blbthu$e3a$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Krzych" <k...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak? JT jest JT - nie ma żadnego znaczenia jakiego rodzaju są połączenia.
> [...]
    pakiet oszczędny

  • 20. Data: 2003-09-30 18:05:54
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)