  • Data: 2003-09-29 22:50:18
    Temat: Re: TP S.A. - POMOCY !
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najgorzej, że za mną nie chcą rozmawiać bo nie na mnie jest telefon, a
    ojca
    > nie ma bo wyjechał. Mieszkamy pod innymi adresami. Chcę napisać pismo w
    jego
    > imieniu - tylko się zastanawiam....? - czego oczekiwać i rządać ? -
    > umorzenia, rat, czy może podziału pomiędzy nas a TP S.A. ??????
    >
    > Dzięki za wszystkie informacje - czekam na nowe pomysły.... ;-))
    > Pozdrawiam,
    > Krzych

    A nie mozesz poprosic ojca zeby przyslal ci pelnomocnictwo? Albo sam sobie
    napisz i podpisz sie podpisem ojca. Zawsze moze potwierdzic w razie
    watpliwosci ze owszem dal ci pelnomocnictwo.

    czego zadac? wyjasnienia sprawy. W zadnym wypadku podzialu, rat czy
    umorzenia (przeciez nie zalegasz z platnoscia-ona zostala zle naliczona).

    Musisz koniecznie dowiedzic sie od kiedy blokada miala dzialac.