  • Data: 2003-09-29 21:40:24
    Temat: Re: TP S.A. - POMOCY !
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzych" <k...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bl9qrm$jaf$1@news.onet.pl...
    > Mój ojciec wynajmuje mieszkanie. Zrobił blokadę na rachunki TP S.A. do
    > wysokości bodajże 120 lub 150 zł.
    > Jakie było nasze zdziwienie kidy rachunek opiewa na kwotę blisko 600 zł.
    > Opłata jest jednak ściągana za "blokadę" miesięcznie pomimo, że rachunek
    > jest duuużooooo za duży......

    A jaka to blokada? Na pewno na określoną kwotę? Bo IMHO to można założyć
    blokadę tylko na określoną ilość JT (impulsów).
    Jeśli jest blokada, a rachunek jest wyższy, to zapłać tylko kwotę do
    wysokości blokady. Weź billing, zobacz skąd te opłaty. I oczywiście
    reklamuj - przecież była blokada (najlepiej, jakbyś miał potwierdzenie
    zamówienia, chociaż skoro jest ona na minibillingu, to nie powinno być
    konieczne).
    I jeszcze jedno - czy ta blokada nie była dopiero zamówiona np. od tego
    miesiąca?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas