  • Data: 2003-09-29 22:20:43
    Temat: Re: TP S.A. - POMOCY !
    Od: "Krzych" <k...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > blokadę tylko na określoną ilość JT (impulsów).
    > Jeśli jest blokada, a rachunek jest wyższy, to zapłać tylko kwotę do
    > wysokości blokady. Weź billing, zobacz skąd te opłaty. I oczywiście
    > reklamuj - przecież była blokada (najlepiej, jakbyś miał potwierdzenie
    > zamówienia, chociaż skoro jest ona na minibillingu, to nie powinno być
    > konieczne).
    > I jeszcze jedno - czy ta blokada nie była dopiero zamówiona np. od tego
    > miesiąca?
    >

    > Pytałem ojca - twierdzi, że zablokował na najmniejszy możliwy limit 80 zł
    Czy limit jest w jednostkach czy w złotówkach i tak jest grubo ponad
    normę...
    Jednostek jest chyba ok. 750...
    Blokada była już chyba od sierpnia.
    Najgorzej, że nie wiem co robić... Zaplacić i reklamować? Czy po zapłaceniu
    jest szansa na wygranie? Czy nie płacić....? Dowod założenia widnieje na
    rachunkach...
    Najgorzej, że za mną nie chcą rozmawiać bo nie na mnie jest telefon, a ojca
    nie ma bo wyjechał. Mieszkamy pod innymi adresami. Chcę napisać pismo w jego
    imieniu - tylko się zastanawiam....? - czego oczekiwać i rządać ? -
    umorzenia, rat, czy może podziału pomiędzy nas a TP S.A. ??????

    Dzięki za wszystkie informacje - czekam na nowe pomysły.... ;-))
    Pozdrawiam,
    Krzych