  • 11. Data: 2019-05-15 00:38:44
    Temat: Re: Szokujący raport o wyrokach sądowych ws. przestępstw popełnionych na dzieciach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-14, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Też się zastanawiałem sprawdzając Dariusza Olejniczaka. Też nie ma.
    > Twój siedzi, mój wyszedł.

    Jak rejest wszedł do uzycia to było parę takich spraw:
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Ksieza-poza-re
    jestrem-pedofilow.-Odpowiedz-ministra-Zbigniewa-Ziob
    ry

    medialnie jakby ucichło, więc może jednak jest ok.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-05-15 09:54:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 maja 2019 20:00:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No chyba, ze choc dla dyrektorow szkol jest jawny.
    >
    > I domow kultury, i biur podrozy (kolonie) ...

    Zajrzyj do linka którego podałeś. Tam jest wszystko wyjaśnione.

  • 13. Data: 2019-05-19 01:34:20
    Temat: Re: Szokujący raport. Polska to kraj wyznaniowy.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.05.2019 o 21:30, JaLa pisze:

    > Biskup będzie wiedzial o wyroku zanim zapadnie.
    > Polska to kraj wyznaniowy, podobny do muzułmańskiego.
    > Tylko bóg to Żyd.

    A w muzułmańskim, to niby tego boga mają innego wyznania?

  • 14. Data: 2019-05-19 01:53:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > A w muzułmańskim, to niby tego boga mają innego wyznania?

    bóg jest wiekuistym, tak jak ty:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"