  • 11. Data: 2005-10-05 18:41:17
    Temat: Re: Szkola i niejasnosci z nia zwiazane
    Od: rogus <r...@s...pl>

    Filip Ozimek napisał(a):
    > Nie ma się co dziwić, że ze szkół odchodzą najlepsi nauczyciele, np.
    > informatycy, bo kto przy zdrowych zmysłach za marne grosze i duże
    > zmęczenie 'psychiczne' będzie pracował z takimi bachorami i matołami. A
    > potem marudzą, że nauczyciele są kiepscy.

    hmmm cwel to niepoprawne okreslenie, ale wybierz sobie jakies brzydkie i
    wystosuj w swoim kierunku... niby, ze odemnie!

    chlopie, czy nie moge z ciekawosci zapytac o pewne rzeczy... nie sadze,
    aby to byla grupa
    pl.soc.pozalmysienamlodzierznapodstawieglupichpodejr
    zen... zapanuj nad
    instynktami i udzielaj sie, gdy cos konkretnego chcesz powiedziec - bo
    tak mam wrazenie, ze powiedzial, co wiedzial...

    informatyka to jeszcze w mojej karierze nie spotkalem w szkole... raczej
    jacys nie z tej bajki podagodzy, co nie wiadomo czego ucza... ale Polska
    niestety pod wzgledem informatyki nei jest na biezaco (ciezko byc - tyle
    sie zmienia, a zmian programu nie mozna robic co roku)

    zmeczenie psychiczne, marne grosze?!
    chyba zartujesz - nauczyciel to nie jest taki ekstremalny zawod... nie
    przesadzajmy :> etat ma mocno skrocony, 3,5 miesiaca wakacji w roku, po
    30 latach emerytura - mega hardkor! :D

    --
    --------- Marek Mollin "Rogus" ---------
    --- myblogspace: http://rogusblog.tk ---

  • 12. Data: 2005-10-05 19:03:57
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    rogus wrote:

    > hmmm cwel to niepoprawne okreslenie, ale wybierz sobie jakies brzydkie i
    > wystosuj w swoim kierunku... niby, ze odemnie!

    Mogę Ci jedynie życzyć oblania matury, co będzie dość łatwe sądząc po
    poziomie twoich postów w usenecie.

    > zmeczenie psychiczne, marne grosze?!
    > chyba zartujesz - nauczyciel to nie jest taki ekstremalny zawod... nie
    > przesadzajmy :> etat ma mocno skrocony, 3,5 miesiaca wakacji w roku, po
    > 30 latach emerytura - mega hardkor! :D

    Prócz tego, że mam w rodzinie dwóch nauczycieli (z 'różnych stron') to
    jeszcze pracuję w szkole i mam 'przyjemność' mieć kontakt z
    niedorozwojami emocjonalnymi podobnymi do ciebie.

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 13. Data: 2005-10-05 19:17:34
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    Użytkownik "rogus" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niestety pod wzgledem informatyki nei jest na biezaco (ciezko byc - tyle
    > sie zmienia, a zmian programu nie mozna robic co roku)
    Filipku, to mało w życiu widziałeś. Pedagodzy wiedzą czego uczą, ale ty nie
    dorosłeś by tego słuchać.
    A gdzie eprogramy zmienia się co roku, bo ja nie zauważyłem tego zjawiska?
    > zmeczenie psychiczne, marne grosze?!
    > chyba zartujesz - nauczyciel to nie jest taki ekstremalny zawod... nie
    > przesadzajmy :> etat ma mocno skrocony, 3,5 miesiaca wakacji w roku, po 30
    > latach emerytura - mega hardkor! :D
    40 godzin, to wg ciebie skrócony etat, bo tyle pracuje nauczyciel
    3,5 miesiąca wakacji - widzę, że z matematyką też masz problemy.
    Czy przypadkiem z tych wakacji, to najbardzie nie ty i uczniowie się
    cieszycie?
    A swoją drogą za pracę z takimi jak ty, to rzeczywiście powinni mieć 6
    miesięcy urlopu.
    Niestety masz bardzo mało informacji o tym zawodzie.
    I życzę wielu poprawek na maturze.
    A.

  • 14. Data: 2005-10-05 19:34:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    czlowieku uzywaj enter(do zrobienia odstepow) bo tekst sie zlewa i nei
    wiadomo co jest odpowiedza

    P.

  • 15. Data: 2005-10-05 19:51:10
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:di19sl$r64$1@inews.gazeta.pl...
    > czlowieku uzywaj enter(do zrobienia odstepow) bo tekst sie zlewa i nei
    > wiadomo co jest odpowiedza
    > P.

    OK, przepraszam.
    Ale polecam pisać w języku polskim, bo nie wiadomo o co chodzi.
    Hej.

  • 16. Data: 2005-10-05 20:16:27
    Od: rogus <r...@s...pl>

    Filip Ozimek napisał(a):
    > Prócz tego, że mam w rodzinie dwóch nauczycieli (z 'różnych stron')
    > to jeszcze pracuję w szkole i mam 'przyjemność' mieć kontakt z
    > niedorozwojami emocjonalnymi podobnymi do ciebie.

    ta mamusia juz nie przytuli co?
    miarkuj sie ze slowami - niestety zal mi, ze moi rodzice i ja musza
    karmic ten dziwny element spoleczenstwa... ;/

    naprawde sadze, ze twoje wypowiedzi sa taka opoka tej grupy!
    pisz dalej na temat, wylewaj swoje zale!

    Na rany Chrystusa - to ze w paru miejscach mam watpliwosci, co do prawa
    - nei oznacza, ze zaraz oglosze sie wszechimperatorem w klasie i zmusze
    nauczyciela do seksu z koszem na smieci!

    poprostu mam watpliwosci, pytam sie o strone prawna, jak sa uregulowane
    - i naprawde maxymalny glab wycinalby sie w taka dyskusje

    badzmy dobrej mysli i dolaczmy do killfile
    ciau amigo!

  • 17. Data: 2005-10-05 20:21:15
    Od: rogus <r...@s...pl>

    Arkady napisał(a):
> [...]
    > A gdzie eprogramy zmienia się co roku, bo ja nie zauważyłem tego zjawiska?

    > 40 godzin, to wg ciebie skrócony etat, bo tyle pracuje nauczyciel
    primo picie kawy w pokoju nauczycielskim - to nie praca :D
    sprawdz ile wynosi etat nauczyciela!
    > 3,5 miesiąca wakacji - widzę, że z matematyką też masz problemy.
    2 miesiace i tydzien wakacji
    1,5 tygodnie przerwy swiatecznej
    2 tygodnie ferii
    1,5 tygodnia przerwy swiatecznej

    kupa jakis dniowek zawsze wypada

    > Czy przypadkiem z tych wakacji, to najbardzie nie ty i uczniowie się
    > cieszycie?

    eee? dobra, jak sie nie podoba to do szkoly nauczyciele... bardzo
    chetnie bym ich tam widzial organizujacych fakultety, zajecia dodatkowe...

    > A swoją drogą za pracę z takimi jak ty, to rzeczywiście powinni mieć 6
    > miesięcy urlopu.

    przyznaje chlone wiedze, jak gabka, ciagle tylko chce wiecej :>

    > I życzę wielu poprawek na maturze.

    nie martw sie, sie zaplaci sie zda...

  • 18. Data: 2005-10-05 20:46:51
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    > primo picie kawy w pokoju nauczycielskim - to nie praca :D
    > sprawdz ile wynosi etat nauczyciela!
    Nie muszę sprawdzać! Etata nauczyciela wynosi 40 godzin (!!!), z czego 18
    (lub więcej w zależności od stanowiska) to zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
    Więc nie gadaj głupot jak nie wiesz. Poza tym ile czasu spędza poza szkołą
    na przygotowanie, sprawdzanie prac, rady pedagogiczne, szkolenia, rekrutację
    itp. Każdemu należy się w pracy przerwa i picie kawy nie jest przestępstwem.
    Czy księgowa w dużej firmie nie może wypić kawy, czy cały czas w pracy
    wykonuje swoje obliczenia?
    Widzisz, a ty chcesz pić na lekcji :)

    > 2 miesiace i tydzien wakacji
    Zajęcia dydaktyczne kończą się w ostatni piątek czerwca, więc nie zawsze
    zostaje tydzień do 1 sierpnia.
    Z wakacji wypadają dni na rady pedagogiczne, rekrutację, prace związane z
    rozpoczęciem roku szkolnego. Zatem nie masz racji.

    > 1,5 tygodnie przerwy swiatecznej
    tydzień i to łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy więc niecały tydzień

    > 2 tygodnie ferii
    tu zgoda

    > 1,5 tygodnia przerwy swiatecznej
    od czwartku do wtorku - to jest 1,5 tygodnia ??? (ale masz poczucie czasu),
    a i w tym są dni ustawowo wolne od pracy

    > kupa jakis dniowek zawsze wypada
    taaa? chyba tobie jak idziesz na wagary...

    > eee? dobra, jak sie nie podoba to do szkoly nauczyciele... bardzo chetnie
    > bym ich tam widzial organizujacych fakultety, zajecia dodatkowe...
    A zapłaciłbyś za te zajęcia dodatkowe?
    A kto powiedział, że wakacje się nauczycielom nie podobają? Przynajmniej nie
    muszą patrzeć na takich jak ty.

    > przyznaje chlone wiedze, jak gabka, ciagle tylko chce wiecej :>
    Z gąbki wszystko niestety wycieka :) I pozostaje pustka.

    > nie martw sie, sie zaplaci sie zda...
    Chyba się jednak przeliczysz, czego życzę.
    A.

  • 19. Data: 2005-10-05 20:52:23
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    > tak tolerowanie prawa, konstytucji - tragedia, desperacja... ;/

    Ależ nauczyciele tolerują zarówno prawo, jak i konstytucję. Co więcej
    stosują się do obowiązującego prawa, utrzymując porządek na lekcjach.

    Nie oczekuj że nauczyciel będzie ci drugi raz tłumaczył materiał, bo kiedy
    to robił pierwszy raz, to ty wysyłałeś akurat SMS-a. To by dopiero było
    narażanie pozostałych uczniów na stratę czasu. ;)

    pozdr
    AW

  • 20. Data: 2005-10-05 22:03:25
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43443bc1$1@news.home.net.pl Arkady <a...@...stopce>
    pisze:

    > Nie muszę sprawdzać! Etata nauczyciela wynosi 40 godzin (!!!)
    Podaj podstawę prawną.

    [cut]
    Co do reszty masz w większości rację.

    Jotte