  • 31. Data: 2005-10-06 14:26:41
    Temat: Re: Szkola i niejasnosci z nia zwiazane
    Od: rogus <r...@s...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Zazwyczaj możesz zmienić szkołę.
    Ogolnei to luz - nie jestem taki lebski, zeby wykorzystywac wszystkie
    luki prawne,
    przychodzic na lekcje klasc buty na stol i celowac papierkami z rurki w
    nauczyciela.
    To, ze zadaje pytanie nie znaczy do cholery jasnej, ze to robie?!
    poprostu mnie to ciekawi! tyle!

    Ludzie sa opetani, strach tu o czyms napisac - bo zaraz a) moralizuja ,
    b) wylewaja jakies swoje zale. Generalnei piszac na grupe[uwaga
    odpowiadam teraz tym poetom, co fragmenty ich ekspresywnej tworczosci
    trafily do mnie] nie licze na wasze zdanie w sprawie, czy warto okradac,
    sikac na mur, robic dziury w skarpetkach. Jedyna rzecza, ktora stanowi
    obiekt mojego zainteresowania jest wykladnia prawa w tej dziedzinie.
    Reszte uwazam za trolling i niestety musze brutalnie traktowac takich,
    ktoyrm to sie znudzilo straszenie sasiada, grzanie law w kosciele i
    zaczeli korzystac z usenetu. Przykro mi, ze musze offtopic robic, ale to
    smieszne - bo nei wyobrazam sobie, co by bylo jakby ktos w sprawie
    morderstwa chcial zasiegnac opini prawnej?!

    ktos tu mowil o zachowaniu - wlasnie to jest dla mnie tragiczny brak
    wychowania, czyli wcinanie sie ze swoimi 5 groszami, ktore gowno wnosza...

    --
    --------- Marek Mollin "Rogus" ---------
    --- myblogspace: http://rogusblog.tk ---

  • 32. Data: 2005-10-06 18:25:59
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2005 16:26:41 +0200, rogus napisał(a) w wiadomości:

    > przychodzic na lekcje klasc buty na stol

    Choćbyś był taki łebski, to i tak ci nie wolno.

    > i celowac papierkami z rurki w nauczyciela.

    Choćbyś był taki łebski, to i tak ci nie wolno.
    W szkole jesteś winien nauczycielom posłuszeństwo.

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 33. Data: 2005-10-06 18:36:12
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:di3447$rlq$1@atlantis.news.tpi.pl Arkady
    <a...@...stopce> pisze:

    > popełniasz.
    > Nie ma błędu, dokładnie to napisałem kilka postów wyżej.
    Sorry - nie doczytałem.
    Chodziło mi jedynie o to stwierdzenie:
    <cit>
    Etata nauczyciela wynosi 40 godzin (!!!),
    </cit>
    co w świetle art. 42 nie jest prawdą i dlatego spytałem o podst. prawną.

    Jotte

  • 34. Data: 2005-10-06 19:10:17
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 06 Oct 2005 16:26:41 +0200, rogus napisał(a) w wiadomości:
    <ciach>
    > W szkole jesteś winien nauczycielom posłuszeństwo.

    I to piękne zdanie na podsumowanie.
    A.

  • 35. Data: 2005-10-06 21:55:04
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > <ciach>
    >
    > I to piękne zdanie na podsumowanie.
    > A.

    To może jeszcze ja podsumuję. Rogusiu, strasznie dbasz o respektowanie swoich
    praw w szkole, a jakoś nie piszesz o swoich obowiązkach, które wynikają z
    uczęszczania do niej. Radziłbym odwrócić proporcje albo przynajmniej je
    wyrównać.

  • 36. Data: 2005-10-08 08:44:18
    Od: "Marek Mollin \"rogus\"" <r...@s...pl>

    On Thu, 06 Oct 2005 23:55:04 +0200, Piotrek <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > praw w szkole, a jakoś nie piszesz o swoich obowiązkach, które wynikają z
    > uczęszczania do niej. Radziłbym odwrócić proporcje albo przynajmniej je

    Ze nie napisze 'nastepny'!
    Sluchaj mam w jednym poscie zamieszczac historie moje zycia?

    --
    under: http://rogusblog.tk

  • 37. Data: 2005-10-11 08:06:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Choćbyś był taki łebski, to i tak ci nie wolno.
    > W szkole jesteś winien nauczycielom posłuszeństwo.

    a jakby nauczyciel zechcial by mu laske zrobil ?

    P.

  • 38. Data: 2005-10-12 21:54:27
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał
    (a):

    > a jakby nauczyciel zechcial by mu laske zrobil ?

    Naprawdę bywalec grupy pl.soc.prawo nie potrafi sobie odpowiedziec na to
    pytanie?