  • 11. Data: 2015-12-07 00:24:07
    Temat: Re: Światła Skandynawskie w Polsce
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "qwerty"

    Te za 20zł są widoczne z odległości 3m,
    ---
    A reszta światła wpada w czarną dziurę ?

    połowa się nie świeci
    ---
    Ta mniejsza czy ta większa ?

    i nie gasną po
    zapaleniu świateł mijania.
    ---
    Jak nie jak tak ?

    Policjanci powinni zabierać dowody rejestracyjne za te gówna montowane na
    samochodach.
    ---
    Powinieneś się puknąć w makówkę :-)

  • 12. Data: 2015-12-07 00:25:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > A te za 20zł to myślisz zepsute są ?

    Nie tak od razu.
    Ale myślisz ze podziała to porządnie dłużej niz rok?
    Widoczne też to średnio a to już jednak jakiś element bezpieczenstwa.
    ---
    Myślę, że to to normalne LEDy

  • 13. Data: 2015-12-07 14:03:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n42g5n$m6d$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > Ale myślisz ze podziała to porządnie dłużej niz rok?
    > Widoczne też to średnio a to już jednak jakiś element bezpieczenstwa.

    mysle ze bardziej chodzilo o obudowe, zasilanie i jakosc materialow

    --
    http://db.org.pl/

  • 14. Data: 2015-12-07 18:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Myślę, że to to normalne LEDy

    Znaczy według ciebie po pierwsze ledy sa jednego rodzaju, po drugie jakosc
    wykonania nie ma znaczenia?

    To tak jakbys porównujac BMW do matiza powiedział ze przeciez to i to to
    NORMALNY samochód...

  • 15. Data: 2015-12-07 18:21:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz"

> [...]
    > ---
    > Myślę, że to to normalne LEDy

    mysle ze bardziej chodzilo o obudowe, zasilanie i jakosc materialow
    No dobrze, ale ja bardzo je można zrobić źle. Przecież nie są z plasteliny.
    Poza tym mowa była o wydaniu więcej niż 20zł, ale mniej niż 200. Myślisz, że
    nie da się zrobić niczego optymalnego pomiędzy ?

  • 16. Data: 2015-12-07 20:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > No dobrze, ale ja bardzo je można zrobić źle. Przecież nie są z
    > plasteliny. Poza tym mowa była o wydaniu więcej niż 20zł, ale mniej
    > niż 200. Myślisz, że nie da się zrobić niczego optymalnego pomiędzy ?

    Zamiasy gdybać, podaj proszę konkretne rozwiazanie.
    Masz w tym temacie coś konkretnego do powiedzenia?
    Jakis model bedacy kompromisem pomiedzy jakoscia a cena?

  • 17. Data: 2015-12-07 22:17:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    > A reszta światła wpada w czarną dziurę ?

    Nie, strumień świetlny jest taki mały, że nie są widoczne

    > i nie gasną po
    > zapaleniu świateł mijania.
    > ---
    > Jak nie jak tak ?

    Wielokrotnie źle podłączone ledy w nocy mnie oślepiają (te lepsze, ale
    nieprawidłowo podłączone).

  • 18. Data: 2015-12-08 00:22:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "qwerty"

    > A reszta światła wpada w czarną dziurę ?

    Nie, strumień świetlny jest taki mały, że nie są widoczne
    ---
    To musi w dziurę wpadać bo 5W odpowiada przynajmniej 25W zwykłej żarówki a
    to na światła dzienne wystarczająco.

    Czemu mnie nie oślepiają ?

  • 19. Data: 2015-12-08 00:56:03
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Dec 2015, re wrote:

> [...]
    > ---
    > To musi w dziurę wpadać bo 5W odpowiada przynajmniej 25W zwykłej żarówki a to

    IMVHO, należy po pierwsze odróżniać LED-żarówki na których ktoś
    nadrukował "5W" od LED-żarówek o mocy 5W, a secundo da się
    bez problemu wyprodukować LEDa o nikłej sprawności, produkcja
    opanowana od 40 lat, tanio wychodzi (tylko kolorki nie teges,
    bo niebieski długo się opierał a białych luminoforowych
    nie było - ale jak ma być tanio, to przecie żadna przeszkoda).

    Co do tego pierwszego, tu masz np. wyczyny producentów *napisów*
    w sąsiedniej dziedzinie:
    http://allegro.pl/nowa-generacja-akumulatorki-bateri
    e-aa-r6-4900-mah-i5748412062.html
    Ubolewam, ale producenta napisów "10 000mAh" pasującego
    na R6 jeszcze nie namierzyłem, ale pewnie niedługo i tacy
    się znajdą - dlaczego mają być dziwni producenci napisu
    "5W" na LED-lampy?

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2015-12-08 05:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > Wielokrotnie źle podłączone ledy w nocy mnie oślepiają (te lepsze, ale
    > nieprawidłowo podłączone).

    Zle podłączenie to nei wina ledów a elektryka.
    Natomiast co do oslepiania - mamy taki problem z ustawianiem tradycyjnych
    swiateł, ze ledy to przy nich pikus.