  • 1. Data: 2015-12-06 14:15:07
    Temat: zdjęcie złodzieja - nadal nielegalne?
    Od: k...@g...com

    Witam,
    Czy coś się zmieniło w kwestii udostępniania wizerunku złodzieja w sklepie? Można to
    legalnie zrobić? Jeśli nie, to co za to grozi?
    Nie muszę pisać że to złodziej, może po prostu z pośpiechu zapomnieli zapłacić - przy
    następnej wizycie mogliby sobie przypomnieć jakby zobaczyli zdjęcie z prośbą o
    zapłatę np. za alkohol...
    Policja nic tu nie pomoże i jestem zdecydowany zdjęcia wywieszać, nawet jeśli grożą
    za to jakieś konsekwencje.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2015-12-06 14:34:24
    Temat: Re: zdjęcie złodzieja - nadal nielegalne?
    Od: k...@g...com

    a może można upublicznić zdjęcie sklepu na którym są jakieś osoby (np. zrobię zdjęcie
    regału z alkoholem z podpisem "Regał z alkoholem. Przy okazji prosimy osobę na
    pierwszym planie o zapłatę za zakupy za które zapomniał zapłacić 10.10.2015 o 18:20"?

  • 3. Data: 2015-12-07 01:48:07
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    ps.com...
[...]

    Nie wiem jak to ma się prawnie ale u nas na osiedlu jeden z marketów
    Lewiatan ma cały zbiór zdjęć zlodzieji upubliczniony.

  • 4. Data: 2015-12-07 11:08:19
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Dec 2015, rageofhonor wrote:

    > Nie wiem jak to ma się prawnie ale u nas na osiedlu jeden z marketów Lewiatan
    > ma cały zbiór zdjęć zlodzieji upubliczniony.

    Nie można wykluczyć, że ... mają ich zgodę.
    Uzyskaną na zasadzie "podpisz albo... <tu lista propozycji>"

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2015-12-07 11:17:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-07 o 11:08, G.S. pisze:

    > Nie można wykluczyć, że ... mają ich zgodę.
    > Uzyskaną na zasadzie "podpisz albo... <tu lista propozycji>"

    I nie można zgody wycofać?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-12-07 15:08:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-12-07 o 11:17, Liwiusz pisze:
    > I nie można zgody wycofać?
    Wielce prawdopodobne, że zainteresowani nie wiedzą o takiej możliwości,
    a dodatkowo silnie roztrzęsione ręce nie pozwalają im napisać
    jakiegokolwiek pisma, czy nawet się podpisać ;-)

    Maciek

  • 7. Data: 2015-12-07 22:46:33
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Dec 2015, Liwiusz wrote:

    > I nie można zgody wycofać?

    Podobnie jak nie podpisywać.
    Ale to oznacza spotkanie z "listą", podstaw do mandatu brak (wszak
    nie będzie to akcja "na oczach funkcjonariusza") więc i prawnikowi
    jakaś działka się należy - wiesz ile to piw?
    A to tylko wersja "prawna" owej listy :>

    pzdr, Gotfryd