  • 41. Data: 2005-05-21 10:22:20
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jesli tak, to jakis newbie ;) Starsi stazem zazwyczaj
    > potrafia sie wykazac spora doza kultury niezaleznie od
    > tematu rozmowy ;)

    Przypomniało mi się ze w szkole mielismy jednego takiego. Uwierzycie ze on w
    zyciu nie uzył słowa "kurwa" itp? Nawet jak go siłą zmuszalismy - wolałby
    zginąc <szok> ;-)

    pdr
    Olo

  • 42. Data: 2005-05-21 10:25:25
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Sat, 21 May 2005 12:21:02 +0200]:

    > trzeba znac ich prawa, a te zabrania chodzeia i namawiania
    > ludzi do swojej wiary,

    Nie no, _ich_ prawa, te wewnetrzne, to tego wymagaja :) Chyba
    ze faktycznie jakos prawnie mozna im zabronic?

    Kira

  • 43. Data: 2005-05-21 10:51:19
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Grandalf [Sat, 21 May 2005 11:17:08 +0200]:

    > Odkladac na bok. Chcieli rozmawiac na temat Biblii? No to
    > ja poprosze Biblie a nie jakies inne ksiazeczki.

    No to dawaj.

    > W zupelnosci wystarczy podwazac co dziwaczniejsze kawalki
    > "doktryny", czyli np. zakaz transfuzji albo pal zamiast
    > krzyza. Tyle ze nalezy to robic na podstawie Biblii plus
    > ksiazek historycznych i koniecznie _publicznie_.

    A podobno znasz biblie. Widocznie nie. To co wyżej napisałaś ma poparcie
    w biblii.

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,

  • 44. Data: 2005-05-21 10:54:50
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):

    > ROTFL!!!
    > Ludzie, on na serio jest jehową :D:D:D

    Nie, nie jestem Bogiem świadków Jehowy. Pomyliłeś się.

    > PS:
    > _Ż_yczysz...tego na zebraniach nie uczą?

    Żebyś wiedział, że nie. Ten błąd zauważyłem po wysłaniu. Mam nadzieje,
    że się on już nie powtórzy.

  • 45. Data: 2005-05-21 10:55:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grandalf napisał(a):

    > No to dawaj.

    I rzekł tedy Pan: Będą oni flejmować usenet i tylko ci, którzy ich
    sPLONKują dostąpią łaski zbawienia.

    j.

  • 46. Data: 2005-05-21 10:56:12
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):

    > Tak sobie czytam i czytam...Jesteś może ŚJ?
    Nie, nie jestem ochrzczony.

  • 47. Data: 2005-05-21 11:06:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Grandalf [Sat, 21 May 2005 12:51:19 +0200]:

    > No to dawaj.

    --> pl.soc.religia

    > A podobno znasz biblie. Widocznie nie. To co wyżej napisałaś
    > ma poparcie w biblii.

    Nie ma. Ale to tez juz temat nie na ta grupe.

    Kira

  • 48. Data: 2005-05-21 11:24:03
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Grandalf [Sat, 21 May 2005 12:51:19 +0200]:

    > --> pl.soc.religia

    Ha, byłem tam. Nie jedną dyskusje wygrałem. Wszyscy byli napaleni,
    oczerniali ŚJ jak tylko mogli(z niektórych to pierwszoplanowi
    bajkopisarze), ale i takich się uspokajało.

    > Nie ma. Ale to tez juz temat nie na ta grupe.

    No racja.

  • 49. Data: 2005-05-21 11:54:01
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > I rzekł tedy Pan: Będą oni flejmować usenet i tylko ci, którzy ich
    > sPLONKują dostąpią łaski zbawienia.

    ROTFL!!!
    Dobre :D:D:D

    pdr
    Olo

  • 50. Data: 2005-05-21 12:10:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    > ROTFL!!!
    > Dobre :D:D:D

    Mówiłem, że cytaty z bibli pasują do każdej sytuacji... ;PPP

    j.