  • 1. Data: 2005-01-31 08:46:34
    Temat: Swiadectwo Pracy
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    Witam
    ..dopiero teraz się zorientowałem iż ,mam blednie wystawione świadectwo
    pracy -chodzi o złą datę rozwiązania umowy, pracodawca machnął się o cały
    miesiąc.Jako ze pracę wypowiedział mi pracodawca odwołałem się do SP. i
    wygrałem.Czy w związku z tym mogę zadać od pracodawcy umieszczenie w
    świadectwie zdania iż ,,na podstawie wyroku sądu ( data numer sprawy itp. )
    zwolnienie było bezskuteczne .Czy jest to zgodne z prawem i na co się
    powołać? żeby mnie pracodawca nie olał .
    Serdeczności

    --
    j...@w...pl