  • 1. Data: 2005-01-31 08:59:44
    Temat: Ochrona rodziny
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Witam.
    Czy jest w Polsce ochrona rodziny - prawna?
    Przeprowadzam sie z żona i z synkiem spowrotem do domu z którego musielismy
    sie wyprowadzić ze względu na babkę, właścicielem domu jest moja żona, babka
    ma tylko zapewnione tam korzystanie z pokoju. Wcześniej podałem babke do
    sądu o zniesławianie mnie przed Policją ( fałszywe doniesienia), w pracy
    ....itp, sprawe wygrałem. Babka jest niezrównoważona, jednak sprawia
    wrażenie dla otoczenia biednej schorowanej babuni, nasze obawy są takie że
    bedzie dalej sie awanturować , wzywać policję , potrafi nawet zostawić
    odkręcony gaz na noc.
    Słyszałem że jest prawna ochrona rodziny, czy my możemy wystapić o
    ubeswłasnowolnienie jej, bez zgody rodziny, jest to babka mojej żony.

    --
    Maciej

  • 2. Data: 2005-01-31 10:30:28
    Temat: Re: Ochrona rodziny
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    ?
    > Słyszałem że jest prawna ochrona rodziny, czy my możemy wystapić o
    > ubeswłasnowolnienie jej, bez zgody rodziny, jest to babka mojej żony.

    rozumiem , ze musiala niezle dac Wam namieszac skoro tyle zimna przeszywa
    ten post ale mysle , ze nim grupa udzieli Ci informacji powinienes wiedziec
    co to znaczy ubezwlasnowolnienie i co Ty jestes wstanie dac tej chorej
    kobiecie bo nie jest sztuka ubezwlasnowolnic , napisz czego oczekujesz i co
    jestes wstanie jej zapewnic ? Czy chcesz ubezwlasnowolnic i pozbyc sie ? czy
    jestes wstanie z zona pomoc tej osobie ? co chcesz zyskac przez
    ubezwlasnowolnienie chorej?

    Sandra

  • 3. Data: 2005-01-31 11:29:42
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Tak odebrałaś ten post że jest zimny?
    Hmm nie wiedziałem nie kontroluję już tego.
    Najlepiej sie jej pozbyć , tymbardziej że ma syna który ma dom i mieszkanie
    w mieście, zresztą powiem tak nawet pani sędzina która prowadziła moją
    sprawę to juz będzie prawie 2 lata temu, pamięta mnie i całą sprawę,
    spotkała mnie w mieście przed nowym rokiem i nżyczenia jej były takie babka
    nie jest wieczna....
    ale jak jej pomóc, juz próbowaliśmy wielu sposobów, ale niestety nic nie
    pomagało zawsze obracało się to w agresje w jej wykonaniu.

    --
    Maciej

  • 4. Data: 2005-01-31 12:17:39
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Tak odebrałaś ten post że jest zimny?
    > Hmm nie wiedziałem nie kontroluję już tego.

    nie pytalam by Cię oceniac jedynie tylko dlatego , ze ubezwlasnowolnienie
    nie konczy sie pozbyciem sie osoby tylko w koncowym efekcie ustanowieniem
    opieki dla tej osoby czyli decyduje sie we wszystkich kwestiach zycia tej
    kobiety i to wlasnie wykonuje opiekun , niekiedy umieszcza na jakis czas na
    leczenie w szpitalu , po podleczeniu wraca do mieszkania
    Wniosek sie sklada do sadu okregowego z zaswiadczeniem lekarskim opisujac
    jej zachowania

    Sandra

  • 5. Data: 2005-01-31 12:23:22
    Od: "maciej" <m...@o...pl>