  • 11. Data: 2005-03-31 16:09:02
    Temat: Re: Strefa Platnego Parkowania
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Blebleble* [ j...@g...pl ] napisał(a):

    > Czy jest zgodne z prawem podlaczenie pod wycieraczki CEWKI takiej jak
    > przy zaplonie ???? Mialoby to na celu unikniecie wkladania bilecikow za
    > wycieraczke, bo nie sadze zeby pan z SPP chodzil w gumowych rekawiczkach.

    wy tu gadu gadu na temat cewek i rozrusznikow a przeciez dlaczego pan
    mialby wkladac cos za wycieraczke? przeciez znak strefy platnego parkowania
    nie oznacza tego samego co parking platny... rozni sie tym ze za parkig
    platny mozna zaplacic przy odjezdzie (czyli kartka za wycieraczka moze
    widniec), z kolei parking platny w strefie platnego parkowania polega na
    tym ze przyjezdzajac na takowy parking od razu musimy uiscic oplate gdyz
    zobowiazani jestesmy do uregulowania naleznosci na przez caly czas
    korzystania z miejsca parkingowego

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 12. Data: 2005-03-31 19:57:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Blebleble" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaplonie ???? Mialoby to na celu unikniecie wkladania bilecikow za
    > wycieraczke, bo nie sadze zeby pan z SPP chodzil w gumowych

    Myślę, ze wcześniej rozładujesz zamykając drzwi. Po za tym nie jest to
    legalne, albowiem może spowodować uszkodzenie ciała.

  • 13. Data: 2005-03-31 22:34:53
    Temat: Odp: Strefa Platnego Parkowania
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > Dobre. Pomyslowosc ludzka nie zna granic ;D
    >
    > Odpowiem Ci pytaniem na pytanie. A co bedzie jak pan parkingowy ma
    > rozrusznik?
    >
    > a to zależy, jak działa sam to sobie umrze i raczej nikt nie będzie wnikał
    bo
    w końcu ma rozrusznik to mogło mu się zdarzyć.;)
    jak z kolegami to gorzej bo sa świadkowie.

  • 14. Data: 2005-04-01 12:05:42
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Czy jest zgodne z prawem podlaczenie pod wycieraczki CEWKI takiej jak przy
    > zaplonie ???? Mialoby to na celu unikniecie wkladania bilecikow za
    > wycieraczke, bo nie sadze zeby pan z SPP chodzil w gumowych rekawiczkach.

    A nie mozesz demontowac wycieraczek odchodzac od pojazdu? ;-)