  • 1. Data: 2005-03-31 12:03:13
    Temat: Prawo dla "nieprawników"
    Od: Łukasz <l...@i...pl>

    Witam Państwa,
    poszukuję jakiegoś dobrego źródła encyklopedycznego na temat prawa. Coś
    takiego pod hasłem "prawo dla nieprawników". Czy mogą Państwo polecić
    jakąś aktualnie dostępną pozycję książkową ? Przychodzi mi tu zwłaszcza
    do głowy "Encyklopedia prawa" wydawnictwa Beck. Ale może jest dostępne
    coś lepszego.

    Z góry dziękuję za opinie.

    lukasz

  • 2. Data: 2005-03-31 12:18:10
    Temat: Re: Prawo dla "nieprawników"
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakąś aktualnie dostępną pozycję książkową ? Przychodzi mi tu zwłaszcza
    > do głowy "Encyklopedia prawa" wydawnictwa Beck. Ale może jest dostępne

    Moze cos ze wstepu do prawoznastwa? Np. Tobor, Nowacki.

  • 3. Data: 2005-04-01 09:04:49
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Beck wydaje ciekawe ksiazki z analizy i wykladni tyle, ze to dosc drogie.
    Niemiej jesli chcesz bez prawnika wiedziec co w prawie piszczy to musisz
    szukac ksiazek z analiza i wykladnia konkretnego aktu normatywnego.
    Pozdrawiam Maver