  • 31. Data: 2022-10-10 18:27:14
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu osobowego -śmierć współwłaściciela
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Oct 2022 19:53:13 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli w umowie będzie ojciec wpisany, to mogą nie ogarnąć, ze to nie
    > jego parafa.

    Za to pozniej sie moze zrobic dym, jesli data umowy po dniu zgonu.
    Jakie to bedzie przestępstwo?

    J.

  • 32. Data: 2022-10-10 19:50:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 18:27, J.F pisze:
    > Jakie to bedzie przestępstwo?

    Oszustwo na szkodę nabywcy i przywłaszczenie na szkodę spadkobierców.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2022-10-10 19:51:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 18:25, J.F pisze:
    > A urzad powie "OK", czy "musi byc podpis wspolwlasciciela z DR" ?
    > Bo IMO to drugie.
    Dołączasz dokument z nabycia spadku.

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2022-10-13 21:54:26
    Od: Marek <k...@o...pl>

    W dniu 2022-10-10 o 18:19, J.F pisze:

    > Nie bylbym taki pewny - jesli nie wpisano gdzies %, to bym załozył,
    > ze Marek ma 50%, a ojciec 50%. Ojciec ma wspolwlasnosc z matką,
    > wiec 50, 25 i 25%.

    > Wystarczy chyba darowizna ojca, skoro tylko on byl wpisany w DR.
    >
    > J.
    w dowodzie wpisany jestem ja i tata jako współwłasciciel.