  • 1. Data: 2022-10-04 22:17:26
    Temat: Sąd w Kaliszu "oskarża" ziobroturę
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/regiony/poznan/news-4-lata-wiez
    ienia-za-gwalt-na-8-latce-sad-tlumaczy-dlaczego,nId,
    6326458

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-10-06 15:12:49
    Temat: Re: Sąd w Kaliszu "oskarża" ziobroturę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2022 22:17:26 +0200, A. Filip wrote:
    > https://www.rmf24.pl/regiony/poznan/news-4-lata-wiez
    ienia-za-gwalt-na-8-latce-sad-tlumaczy-dlaczego,nId,
    6326458

    Hm, czy mi sie wydaje, czy sąd zawinil, a ziobre wieszają?
    Bo w koncu wyrok zapał "sluszny" wedle prokuratury.

    A dalej ... czy mi sie wydaje, czy 4 lata przy recydywie, a wczesniej
    10 miesiecy, to sa jakies dziwnie małe wyroki jak za gwalt na dziecku?
    Nawet jak na sąd rejonowy?
    Czy byly jakies okolicznosci łagodzące ... tylko jakie, przy 8-latce?

    A z kolei zakaz zajmowania stanowisk .. nie za krotki?
    Licza na to, ze sie zresocjalizuje, czy zestarzeje?

    J.

  • 3. Data: 2022-10-07 11:02:20
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    ienia-za-gwalt-na-8-latce-sad-tlumaczy-dlaczego,nId,
    6326458

    > Hm, czy mi sie wydaje, czy sąd zawinil, a ziobre wieszają?

    Tak, wydaje ci się.

    > Bo w koncu wyrok zapał "sluszny" wedle prokuratury.

    Skoro prokuratura nie wniosła odwołania, to chyba zgodziła się z wyrokiem sądu.
    Do sądu można mieć zastrzeżenie, ale widać wszystko było w porządku, skoro
    ziobrotura nie odwołała się.

    > A dalej ... czy mi sie wydaje, czy 4 lata przy recydywie, a wczesniej
    > 10 miesiecy, to sa jakies dziwnie małe wyroki jak za gwalt na dziecku?
    > Nawet jak na sąd rejonowy?

    Mało, ale jak widać skierowano na leczenie.

    > Czy byly jakies okolicznosci łagodzące ... tylko jakie, przy 8-latce?
    >
    > A z kolei zakaz zajmowania stanowisk .. nie za krotki?
    > Licza na to, ze sie zresocjalizuje, czy zestarzeje?

    Być może, ale patrz akapit nr 2.