  • 1. Data: 2022-10-05 23:16:26
    Temat: Energia elektryczna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Parafrazując mema o debilach naukowcach, co się się pomylili w ocenie
    wieku wszechświata:

    - po zbudowaniu elektrowni atomowej,
    - rozdaniu polakom miliona nowiutkich izer,
    - zbudowaniu i podłączeniu do sieci trzech milionów mieszkań
    - utrzymaniu strategicznego wydobycia czarnego złota poprzez 30 lat
    dotacji...

    okazało się że węgla i mocy braknie, co powoduje wzrost cen ponad
    wszelką miarę - skutkuje to kwiatkami w postaci nauki zdalnej w
    białymstoku na uniwerku w zimę. Sprawę bada specjalny komitet pod
    przewodnictwem sasina i zadecydował on, że prądu ani węgla nie da się
    dodrukować, ale pieniądze tak więc zamiast prądu będą rozdawać pieniądze
    na prąd, którego nie ma, pod warunkiem, że obywatele zużyją prąd,
    którego nie ma. Planuje się też powołanie specjalnej komisji opartej o
    niejakiego (nie poprawać!) świrowicza. Wstępne ustalenia wskazują na
    sabotaż ze strony rudzielca, co krzycząc fur dojczland zasypywał
    kopalnie i rów jarosława, co powoduje braki wody do chłodzenia w
    nowoczesnych blokach węglowych bez węgla oraz pierwszej polskiej
    elektrowni jądrowej.

    Kto pisał, że mamy infrę w zasadzie gotową mozemy się przesiadać na
    elektryki a dodatkowe powiedzmy 100GWh na dzień nie stanowi problemu
    (gniadka na razie pominę - pozostańmy przy najwyższych i średnich
    napięciach), bo można inteligentnymi ładowarkami ciągnąć nocami po
    smartgridach? ;) A jak pisałem, że energia elektryczna nie bierze się z
    gniazdka tylko systemu elektroenergetycznego to byłem świr, szur,
    płaskoziemiec i kacap:P

    PS - spinajcie dupy jak w zimę ruszą ekologiczne pompy ciepła i mniej
    ekologiczne farelki (oraz piece na opony zimowe). BTW - jak ktoś myśli,
    że w blackout nie zmarźnie, to informuje, że kaloryfery (a raczej pompy
    do nich) też są na prąd, a e.on właśnie wypowiada z końcem grudnia umowy
    wspólnotom mieszkaniowym. Jak pisałem, że pis będzie rządził dopóki
    będzie ciepła woda w kranie to kurwa żartowałem. Uprzejmie proszę, że
    jakby jakiś dworczyk czytał usenet, to potraktować mnie jako trola i pod
    żadnym pozorem nie robić na podstawie moich głupich żartów żadnych
    rządowych programów pod kierownictwem sasina!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-10-05 23:23:49
    Temat: Re: Energia elektryczna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2022 o 23:16, Shrek pisze:
    > Parafrazując mema o debilach naukowcach, co się się pomylili w ocenie
    > wieku wszechświata:

    Przepraszam - nie ta grupa. Cancel pewnie nie działa ale spróbuję.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!