  • 11. Data: 2015-02-19 11:54:57
    Temat: Re: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 o 11:51, Velman pisze:

    > No właśnie mam wątpliwość jak to jest.
    > Jeśli faktycznie nie mogę tego sprzedać to lipa.
    > Bo mam np. książki kupione za 100 złotych każda.

    Mogłeś kupić papierową za 200, wówczas mógłbyś sprzedać :) Niższa cena
    ebooka z czegoś właśnie wynika.

    > I tych książek już nie chcę, chcę je sprzedać i kupić inne, .... i co
    > nie mogę?
    > A jak wydrukuję takiego pdfa, oprawię itd. To będę mógł?

    A jak skserujesz książkę, to możesz sprzedać xero?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-02-19 11:56:08
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    Nie mam 100% pewności ale tam sprzedają tylko wydawnictwa i firmy typu
    Virtualo, Ebookpoint, Lideria itd.
    Nie widzę ofert os. fizycznych.

  • 13. Data: 2015-02-19 12:00:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.02.2015 o 11:56, Velman pisze:
    > Nie mam 100% pewności ale tam sprzedają tylko wydawnictwa i firmy typu
    > Virtualo, Ebookpoint, Lideria itd.
    > Nie widzę ofert os. fizycznych.

    No bo sprzedają legalnie, jako wydawnictwa.

  • 14. Data: 2015-02-19 12:01:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 11:51:08 UTC+1 użytkownik Velman napisał:

    > ale tam jest kategoria komiksy.
    > A jak mam książki np. z literaktury faktu, biznesowe itd.

    Popatrz dokładnie, z boku masz różne kategorie.

  • 15. Data: 2015-02-19 12:03:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.02.2015 o 11:54, Liwiusz pisze:

    > Mogłeś kupić papierową za 200, wówczas mógłbyś sprzedać :) Niższa cena
    > ebooka z czegoś właśnie wynika.

    No akurat z niższą ceną e-booka to nie trafiłeś :) Jak się trafi jakąś
    promocję, to wychodzi niżej niż okładkowa cena za papier, to prawda. Ale
    w ogólności e-booki są dużo droższe, bo papier też za nieokładkową cenę
    można spokojnie wyhaczyć.

    e-book to luksus dla tych, co chcą zapłacić więcej za wygodę e-booka.
    Jeżeli dla kogoś liczy się cena, to tylko papier.

  • 16. Data: 2015-02-19 12:08:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 o 12:03, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > e-book to luksus dla tych, co chcą zapłacić więcej za wygodę e-booka.
    > Jeżeli dla kogoś liczy się cena, to tylko papier.

    Dziwne spostrzeżenia.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-02-19 12:11:16
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2015 11:54:57 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Mogłeś kupić papierową za 200, wówczas mógłbyś sprzedać :) Niższa cena
    > ebooka z czegoś właśnie wynika.

    Niższa? Jakoś e-booki kosztują zwykle tyle co papierowe wydanie, albo
    więcej! Koszt druku w całej tej zabawie jest pomijalny, a 23% VAT na
    e-booki vs. 5% na drukowane książki źle e-bookom na cenę robi.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 18. Data: 2015-02-19 12:13:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 o 12:11, P.B. pisze:
    > Jakoś e-booki kosztują zwykle tyle co papierowe wydanie

    No to kupuj papier.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-02-19 12:14:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 o 12:11, P.B. pisze:
    > Koszt druku w całej tej zabawie jest pomijalny

    Ale dochodzi cała masa innych kosztów typu magazynowanie i dystrybucja.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-02-19 12:17:34
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 19.02.2015 o 11:54, Liwiusz pisze:

    > Mogłeś kupić papierową za 200, wówczas mógłbyś sprzedać :) Niższa cena
    > ebooka z czegoś właśnie wynika.

    Ktoś mógłby pomyśleć, że z ograniczonych kosztów druku, magazynowania i
    transportu.

    marcin