    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawa śmierci Roberta Przybylskiego
    Date: Fri, 28 Dec 2018 14:39:16 +0100

    No i proszę - a jednak się da postawić zarzuty:

    "Prokurator oskarżył Tomasza J. o ,,spowodowanie ciężkiego uszczerbku na
    zdrowiu" Roberta Brylewskiego poprzez ,,zadanie mu licznych ciosów rękoma
    i nogami" oraz doprowadzenie do jego zgonu (art. 156 §3 Kodeksu
    karnego). J. grozi za to od 5 do 25 lat więzienia lub kara dożywotniego
    pozbawienia wolności (Kodeks karny zaostrzono kilka miesięcy przed
    zdarzeniem)."

    Moje podkreślenie - prokurator dopatrzył się przyczyny zgony w pobiciu
    mimo że od pobicia do śmierci upłynęły 4 miesiące. Oczywiście nasuwa mi
    się porównanie do Stachowiaka, gdzie prok nie był w stanie się związku
    dopatrzyć, mimo, że klient "umarł" natychmiast po śmiertelnym pobiciu z
    torturami.

    PS - i bardzo kurwa, dobrze. IMHO powinien dostać 15, ale jakby śmiecia
    zamknęli na dożywocie, to wcale by mi go nie było szkoda. Jedn utwór
    Brylewskiego jest wart więcej niż całe życie tego gostka.

    Shrek.