  • 1. Data: 2018-12-28 14:39:16
    Temat: Sprawa śmierci Roberta Przybylskiego
    Od: Shrek <...@w...pl>

    No i proszę - a jednak się da postawić zarzuty:

    "Prokurator oskarżył Tomasza J. o ,,spowodowanie ciężkiego uszczerbku na
    zdrowiu" Roberta Brylewskiego poprzez ,,zadanie mu licznych ciosów rękoma
    i nogami" oraz doprowadzenie do jego zgonu (art. 156 §3 Kodeksu
    karnego). J. grozi za to od 5 do 25 lat więzienia lub kara dożywotniego
    pozbawienia wolności (Kodeks karny zaostrzono kilka miesięcy przed
    zdarzeniem)."

    Moje podkreślenie - prokurator dopatrzył się przyczyny zgony w pobiciu
    mimo że od pobicia do śmierci upłynęły 4 miesiące. Oczywiście nasuwa mi
    się porównanie do Stachowiaka, gdzie prok nie był w stanie się związku
    dopatrzyć, mimo, że klient "umarł" natychmiast po śmiertelnym pobiciu z
    torturami.

    PS - i bardzo kurwa, dobrze. IMHO powinien dostać 15, ale jakby śmiecia
    zamknęli na dożywocie, to wcale by mi go nie było szkoda. Jedn utwór
    Brylewskiego jest wart więcej niż całe życie tego gostka.

    Shrek.

  • 2. Data: 2018-12-28 14:55:04
    Temat: Re: Sprawa śmierci Roberta Przybylskiego
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Dec 2018 14:39:16 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > się porównanie do Stachowiaka, gdzie prok nie był w stanie się związku
    > dopatrzyć, mimo, że klient "umarł" natychmiast po śmiertelnym pobiciu z

    No ale Tomasz J. chyba nie pochodzi z Sycowa, przeto ziobrotura nie była
    zmuszona do nadmiernego wysiłku intelektualnego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2018-12-28 15:04:52
    Temat: Re: Sprawa śmierci Roberta Przybylskiego [Link głupcze!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > śmiecia zamknęli na dożywocie, to wcale by mi go nie było szkoda. Jedn
    > utwór Brylewskiego jest wart więcej niż całe życie tego gostka.

    Cytowanie bez (jawnego) podania źródła IMHO nie podpada pod
    "dozwolone użycie" i jest kradzieżą cudzej własności intelektualnej.
    Na grupie *prawo* wypada się chyba czepiać "małego detalu" bez którego
    dupa nie jest blachą obita?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-12-28 17:55:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-12-18 o 14:39, Shrek pisze:

> [...]
    > się porównanie do Stachowiaka, gdzie prok nie był w stanie się związku
    > dopatrzyć, mimo, że klient "umarł" natychmiast po śmiertelnym pobiciu z

    Ale zarzutu zabójstwa nie :-)

  • 5. Data: 2018-12-28 18:56:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale zarzutu zabójstwa nie :-)

    Ale spowodowanie śmierci tak - a o tym rozmawialiśmy. Przy okazji
    jeszcze raz zapytam - skoro jedyny pasujący zarzut to przekroczenie
    uprawnień, to czy to znaczy, że jakby Stachowiaka zabiło czterech sebów,
    to nie byłoby zarzutów, bo przecież nie postawisz im przekroczenia
    uprawnień?

    Shrek

  • 6. Data: 2018-12-28 21:47:36
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-28 o 18:56, Shrek pisze:

> [...]
    > uprawnień, to czy to znaczy, że jakby Stachowiaka zabiło czterech sebów,
    > to nie byłoby zarzutów, bo przecież nie postawisz im przekroczenia

    jesteś głupi czy tylko udajesz?

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2018-12-29 08:16:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2018 o 21:47, Sonn pisze:

    > jesteś głupi czy tylko udajesz?

    Nie, poważnie pytam. Skoro nie da się nic udowodnić, i jedyne co od
    biedy pasuje to przekroczenie uprawnień, to z tego wynika,że sebie nie
    da się postawić żadnego zarzutu. A tu proszę - inna sprawa i z grubej
    rury - zagrożenie dożywociem - i da się.

    Shrek

  • 8. Data: 2018-12-30 21:35:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > się porównanie do Stachowiaka, gdzie prok nie był w stanie się związku
    > dopatrzyć, mimo, że klient "umarł" natychmiast po śmiertelnym pobiciu z

    No bo nie minelo 4 miesiecy, to widac smierc byla spowodowana jakims
    wczesniejszym zdarzeniem, na wiele dni przed aresztowaniem :-)

    > PS - i bardzo kurwa, dobrze. IMHO powinien dostać 15, ale jakby śmiecia
    > zamknęli na dożywocie, to wcale by mi go nie było szkoda. Jedn utwór
    > Brylewskiego jest wart więcej niż całe życie tego gostka.

    No ale widzisz:
    -nie chcial zabic,
    -a tak w ogole to bil w dobrej wierze, tylko sie pomylil.

    -... a za 10 lat trzeba bedzie odszkodowanie wyplacic, jak sie okaze,
    ze to blad lekarski.

    J.

    P.S.Brylewski czy Przybylski ?

    PPS. Nie wiedzial gdzie mamusia mieszka ?
    Mama nie chciala miec z nim nic wspolnego, czy wlasnie odsiadke
    skonczyl?

  • 9. Data: 2018-12-30 21:52:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2018 o 21:35, J.F. pisze:

    > No bo nie minelo 4 miesiecy, to widac smierc byla spowodowana jakims
    > wczesniejszym zdarzeniem, na wiele dni przed aresztowaniem :-)

    Ciekawe jak prokurtor powiąże sprawę gostka od BMW i dwóch trupów. Tyle
    wątpliwości... Chyba się nie da, trza będzie gostka puścić bez zarzutów.

    > No ale widzisz:
    > -nie chcial zabic,
    > -a tak w ogole to bil w dobrej wierze, tylko sie pomylil.

    Wuj mnie to obchodzi. Tak jak pisałem - koleś załużył na 15 dostanie
    pewnie 10, jakby dostał dożywocie też mi go nie będzie żal. Ale
    ciekawostką jest to, że to co napisałeś powyżej również zaskakująco
    pasuje do sprawy Stachowiaka. Z tym, że tam w ogole nie udało się
    powiązać pobicia, tortur i duszenia ze śmiercią ofiary...

    > P.S.Brylewski czy Przybylski ?

    Jak go znałem jako Brylewskiego, mój błąd.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-12-30 22:00:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2018 18:56:27 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > uprawnień, to czy to znaczy, że jakby Stachowiaka zabiło czterech sebów,
    > to nie byłoby zarzutów, bo przecież nie postawisz im przekroczenia

    No nie, przekracza uprawnienia tylko policjant na sluzbie, reszta
    holoty to normalnie - pobicie ze skutkie smiertelnym.

    Co prawda nie potrafie sie dopatrzec roznicy miedzy 156 a 158, ale
    moze Robert ma racje - jak w pojedynke, to 156, jak wiecej sprawcow
    to "udzial w bójce lub (udział) w pobiciu" i nie trzeba udowadniac kto
    zadal smiertelne ciosy, a kto nie.

    Tylko we dwoch lepiej - bo wyrok nizszy. Tzn maksymalny.

    J.