  • 1. Data: 2006-12-15 14:34:46
    Temat: Sprawa oprogramowania
    Od: PaulS <p...@g...pl>

    Witam!

    Jak wiecie, co chwila słychać jakieś rzekome naloty na komputery domowe.
    Mam tu pytanie, bo nie znalazłem informacji. Co mam pokazać
    kontrolerowi, gdy system oraz oprogramowanie, które posiadam pochodzi z
    MSDNAA - czyli Microsoftowy MSDN Academic Alliance Software Center?

    Tutaj nie mam faktur, ani oryginalnych nośników - jedynie co posiadam to
    oryginalny kod aktywacyjny. Mam wydrukować licencje do każdego softu czy
    jak?

    Pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2006-12-15 14:35:43
    Temat: Re: Sprawa oprogramowania
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-12-2006 o 15:34:46 PaulS <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tutaj nie mam faktur, ani oryginalnych nośników - jedynie co posiadam to
    > oryginalny kod aktywacyjny. Mam wydrukować licencje do każdego softu czy

    Nie masz z uczelni takiej karteczki wydymanej bez podpisu zadnego?

  • 3. Data: 2006-12-15 14:45:06
    Od: PaulS <p...@g...pl>

    t napisał(a):

    > Nie masz z uczelni takiej karteczki wydymanej bez podpisu zadnego?

    O jakiej karteczce mowa?
    Dostęp do MSDNAA był załatwiany mailowo i nic takiego nie dostawałem z
    uczelni.

    Pozdrawiam Pawel

  • 4. Data: 2006-12-15 14:58:11
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "PaulS" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tutaj nie mam faktur, ani oryginalnych nośników - jedynie co posiadam to
    > oryginalny kod aktywacyjny. Mam wydrukować licencje do każdego softu czy

    Jeżeli kod aktywacyjny przyszedł e-mailem, to wydrukuj go.

  • 5. Data: 2006-12-15 15:08:32
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-12-2006 o 15:45:06 PaulS <p...@g...pl> napisał(a):

    > O jakiej karteczce mowa?
    > Dostęp do MSDNAA był załatwiany mailowo i nic takiego nie dostawałem z
    > uczelni.

    Aha, kumpel dostał wymiętoloną karteczke pisana przez admina z uczelni
    na ktorej lakonicznie bylo co dostal, ale to taki skrawek ktory moglbys w
    worpadzie
    w 2 minuty zrobic i wydrukowac, bez zadnego podpisu czy numeru.
    Widac tak to wyglada i wsyztsko gra

  • 6. Data: 2006-12-16 11:59:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "PaulS" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli kod aktywacyjny przyszedł e-mailem, to wydrukuj go.

    pomijajac fikcyjna kontrole, niie przrychodza zadnee emaile aktywacyjne
    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 7. Data: 2006-12-16 12:10:13
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:em0n2f$q5a$4@inews.gazeta.pl...

    > pomijajac fikcyjna kontrole, niie przrychodza zadnee emaile aktywacyjne

    No to może z kluczem aktywacyjnym

  • 8. Data: 2006-12-17 10:38:08
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 16-12-2006 o 13:10:13 Maluch <n...@m...pl> napisał(a):

    > No to może z kluczem aktywacyjnym

    Ja bym wydrukowal sobie strone z moim 'koszykiem'. Tam sa podane 'kupione'
    za darmo produkty i ich klucze aktywacyjne. Jesli nie wystarcza - pokazac
    ta strone podczas kontroli.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 9. Data: 2006-12-17 10:48:54
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-12-2006 o 11:38:08 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > Ja bym wydrukowal sobie strone z moim 'koszykiem'. Tam sa podane
    > 'kupione' za darmo produkty i ich klucze aktywacyjne. Jesli nie
    > wystarcza - pokazac ta strone podczas kontroli.

    Oby tylko było na czym :)

  • 10. Data: 2006-12-18 14:29:27
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 17-12-2006 o 11:48:54 t <r...@o...pl> napisał(a):