  • 1. Data: 2006-12-15 09:14:24
    Temat: Re: Limit wpłat na mIKE Fundusze to tylko 3500 zł...
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    Januszu, to co spotkało jest oczywiście wynikiem regulaminu IKE w
    TFI, że minimalna wpłata może wynosić określoną kwotę, a reszta
    nie jest przyjmowana. Gdybyś skorzystał przy zakładaniu IKE z
    rozwiązania poprzez towarzystwo ubezpieczeniowe i dobrze przeczytał
    warunki tej umowy to te Twoje 21 PLN trafiło by na konto bez
    przeszkód.
    Ja takie znalazłem i jestem zadowolony.

  • 2. Data: 2006-12-22 19:31:09
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Ech... podsumowując wątek... może i pieniacze, ale coby rozładować
    atmosferę zacytuję Wam komunikat, który dzisiaj zauważyłem po
    zalogowaniu się do mBanku:

    > Komunikat
    >
    > Wykorzystaj cały tegoroczny limit IKE
    > Informujemy, że możesz jeszcze zasilić mIKE w mBanku. Według stanu Twojego konta
    mIKE fundusze w dniu 21 grudnia 2006 r., aby całkowicie wykorzystać tegoroczny limit
    składki, do końca roku możesz wpłacić: 21 zł.
    > Pozdrawiamy,
    > Zespół mBanku

    Oni też nie przeczytali regulaminu. ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-12-27 10:43:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
    [...]

    > Ech... podsumowując wątek... może i pieniacze, ale coby rozładować
    > atmosferę zacytuję Wam komunikat, który dzisiaj zauważyłem po
    > zalogowaniu się do mBanku:

    Ten komunikat oni wywalili każdemu kto miał IKE w mBanku. W
    szczególności mi, mimo, że w styczniu przetransferowałem się do ARKI.

    KJ