  • 71. Data: 2018-05-03 13:36:36
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i mamy - o komorkach macierzystych mowi sie od chyba 20 lat,
    > eksperymenty z odtwarzaniem tkanki nerwowej trwaja - juz u ludzi.

    To jakby deczko nie to samo.

    > Czyli nie negujesz, ze za 10 lat moze byc pierwsza proba na czlowieku?

    Nie wiem, nie śledzę tego typu badań. Zakładam, że lekarze wiedzą
    lepiej. Ty zapewne śledzisz i jesteś już eksprertem w dziedzinie
    dzięki wujkowi Google. Lepszym od lekarzy.

    > Czemu nie na Alfim ..

    Bo sądy nie biorą pod uwagę stanu "fantazje" tylko stan
    obecny.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 72. Data: 2018-05-03 14:22:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 03 May 2018 06:12:53 +0200 (CEST)
    > doszła do mnie wiadomość <a...@w...eu>
    > od "A. Filip" <a...@p...pl> :

    > Ciocia bez aparatury medycznej już wie.
    > Szpital z aparaturą będzie potrzebował wiele lat na rozwikłanie
    > zagadki, o ile to się uda.
    > Może to nie szczepionki, ale zbyt dużo DNA w pokarmie?

    Szpital i ciocia są stronami. _Różnie_ zainteresowanymi i różnie
    medycznie kompetentnymi stronami. Jednym z możliwych wyjaśnień jest
    krycie przez szpital konsekwencji własnych działań. Ja tego nie uznaje
    za zbyt prawdopodobne ale nie mam powodu (interesu) _całkowicie_
    wykluczyć tej możliwości.

    > I dzięki anonimowym portalom i cioci już wiemy.
    > Coś mi się wydaje, że przez ostatnie lata było zbyt dobrze, postęp był
    > zbyt szybki, teraz zaliczymy cofkę cywilizacyjną.

    Zaliczamy cofkę logiczną jak związek czasowy *MUSI* być wykluczony przez
    politycznie poprawnych dyskutantów. Związek czasowy " *może* ale nie
    musi" oznaczać związku przyczynowo skutkowego.

    Styl twojej reakcji "może sugerować" pracę w lobbingu szczepionek.

    P.S. Moje podejście to skrzywienie zawodowe zajmowania się tymi paroma
    procentami/promilami przypadków kiedy nie dzieje się tak jak powinno.
    Przypadki gdy wszystko działa dokładnie jak powinno są "nudne" ;-)
    Dotąd myślałem że prawnicy mają takie samo skrzywienie które skrywają
    tylko wtedy gdy jest to w interesie (płacącego) klienta.

    --
    A. Filip

  • 73. Data: 2018-05-03 15:44:06
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > byc pierwsza proba na czlowieku?
    >
    > Nie wiem, nie śledzę tego typu badań.
    > Zakładam, że lekarze wiedzą lepiej.

    Błędne założenie.
    Jak można ufać środowisku medycznemu, gdy głosne są wciąż afry:
    pawulon - zabijanie ludzi w karetce w Łodzi,
    handel krwią,
    nieduczenie, więcej niż nagminne - po prostu masowe,
    albo to co było w ciągu ostatniego zdaje się tygodnia:
    medycy całą ciążę nie zuważyli na wielokrotnym USG,
    że dziecko roście bez rąk i noi też mu nie rosną - a to na tym etapie
    rozwoju jest częściowo wyleczalne, w każdym razie można pilnować by wada nie
    powiększała się,
    zostawianie nożyczek w człowieku,
    gwałcenie pacjentki w trakcie interwencji pogotowia...
    właściwie strasznym jest właczyć TV i cokolwiek oglądać w tym temacie.

    > Ty zapewne śledzisz i jesteś już eksprertem w dziedzinie
    > dzięki wujkowi Google. Lepszym od lekarzy.

    A medycy właśnie tego nie robią.
    Nie dość , że nie nauczeni na uczelni, to jeszcze zapominają te śladowe
    ilości wiedzy, a o nauce wcale nie myślą,
    i na uczelni nie umieli i nie byli zainteresowaniu uczeniem się.

    Wiec uczą się z lubością na pacjencie, traktując go jak zabawkę,
    co gorsza zabawkę tanią, darmową.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 74. Data: 2018-05-03 15:48:21
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Śpiączka *nie oznacza*, że mózg jest zdegenerowany w 70% i nie
    > funkcjonuje. Taki mały detal.

    A skąd wiesz, ze był zdegenerowany w 70 %.
    Od kata? Od tego co wydał wyrok śmierci?
    Czyli od mordercy.
    Dlaczego uważasz, że morderca jest bardziej wiarygodny od kamery tv
    pokazujące normalne reakcje dziecka?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 75. Data: 2018-05-03 16:37:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-03, Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

    [...]

    > A skąd wiesz, ze był zdegenerowany w 70 %.

    Z bardziej rzetelnych źródeł niż "plotek", czy "super express".

    > Dlaczego uważasz, że morderca jest bardziej wiarygodny od kamery tv
    > pokazujące normalne reakcje dziecka?

    Nie mam zamiaru dyskutować na takim poziomie.

    Albo nauczysz się korzystać z neutralnego słownictwa i rozróżniać
    fakty od własnych wyobrażeń na temat, albo zaprzestań udzielania
    się w tym temacie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 76. Data: 2018-05-03 16:37:36
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-03, Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Błędne założenie.

    Nie.

    [... ciach fantazje ...]

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 77. Data: 2018-05-03 16:45:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Z bardziej rzetelnych źródeł niż "plotek", czy "super express".

    Poproszę o te żródła, bo chcę się bardziej, rzetelniej podinformować.

    --
    animka

  • 78. Data: 2018-05-03 16:54:56
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Nie.
    A jakieś argumenty poza arogancją?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 79. Data: 2018-05-03 17:02:09
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-03, Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

    [...]

    > A jakieś argumenty poza arogancją?

    Nie mam zamiaru jakkolwiek argumentować z pro-epidekami i wielbicielami
    teorii spiskowych. Tak samo jak nie uważam za partnerów do dyskusji kogoś
    kto wierzy, że ziemia jest płaska, albo że rządzą nami Reptilianie,
    albo że święty mikołaj zapierdala corocznie i przywozi prezenty grzecznym
    dzieciom.

    Z osobami które nie potrafią prawidłowo postrzegać rzeczywistości
    nie rozmawia się na poważne tematy, bo to tylko pogłębia wiarę
    w ich urojenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 80. Data: 2018-05-03 17:05:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-03, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Poproszę o te żródła, bo chcę się bardziej, rzetelniej podinformować.

    Powtórzę fragment wywodu, który przekazałem również tzw. Stokrotce:

    ---
[...]

    I jeszcze dodam: masz swój pogląd już wyrobiony. Jest on oparty o doniesienia
    medialne, nie o fakty medyczne. Jest on przeciwny wszystkim instacjom sądowym,
    nie oparty o nic konkretnego poza Głębokie Przekonanie i Właśną Wiarę.

    Żadne, nawet najrzetelniejsze źródła takiego stanowiska nie zmienią.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com