    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    <pc2p5t$nq8$1@news.icm.edu.pl> <a...@w...eu>
    <5ae5d943$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <mKsFC.17015$%H.7042@fx09.ams1>
    <s...@p...org>
    <6IKFC.22941$nK.10579@fx07.ams1>
    <s...@p...org>
    <gx7GC.62667$xL2.8149@fx04.ams1>
    <s...@p...org>
    <XleGC.52034$nt3.13500@fx17.ams1>
    <s...@p...org>
    <5ae9cd1e$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5aead904$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5aeb132b$0$31352$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <pcf7b5$d3r$1@news.icm.edu.pl>
    Date: Thu, 3 May 2018 17:05:05 +0200

    On 2018-05-03, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Poproszę o te żródła, bo chcę się bardziej, rzetelniej podinformować.

    Powtórzę fragment wywodu, który przekazałem również tzw. Stokrotce:

    ---
    Nie mam zamiaru jakkolwiek argumentować z pro-epidekami i wielbicielami-
    teorii spiskowych. Tak samo jak nie uważam za partnerów do dyskusji kogoś-
    kto wierzy, że ziemia jest płaska, albo że rządzą nami Reptilianie,
    albo że święty mikołaj zapierdala corocznie i przywozi prezenty grzecznym
    dzieciom.

    Z osobami które nie potrafią prawidłowo postrzegać rzeczywistości
    nie rozmawia się na poważne tematy, bo to tylko pogłębia wiarę-
    w ich urojenia.
    ---

    I jeszcze dodam: masz swój pogląd już wyrobiony. Jest on oparty o doniesienia
    medialne, nie o fakty medyczne. Jest on przeciwny wszystkim instacjom sądowym,
    nie oparty o nic konkretnego poza Głębokie Przekonanie i Właśną Wiarę.

    Żadne, nawet najrzetelniejsze źródła takiego stanowiska nie zmienią.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com