    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Date: Thu, 03 May 2018 14:22:48 +0200 (CEST)
    <m...@4...com> <a...@w...eu>
    <2...@4...com>

    Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 03 May 2018 06:12:53 +0200 (CEST)
    > doszła do mnie wiadomość <a...@w...eu>
    > od "A. Filip" <a...@p...pl> :

    > Ciocia bez aparatury medycznej już wie.
    > Szpital z aparaturą będzie potrzebował wiele lat na rozwikłanie
    > zagadki, o ile to się uda.
    > Może to nie szczepionki, ale zbyt dużo DNA w pokarmie?

    Szpital i ciocia są stronami. _Różnie_ zainteresowanymi i różnie
    medycznie kompetentnymi stronami. Jednym z możliwych wyjaśnień jest
    krycie przez szpital konsekwencji własnych działań. Ja tego nie uznaje
    za zbyt prawdopodobne ale nie mam powodu (interesu) _całkowicie_
    wykluczyć tej możliwości.

    > I dzięki anonimowym portalom i cioci już wiemy.
    > Coś mi się wydaje, że przez ostatnie lata było zbyt dobrze, postęp był
    > zbyt szybki, teraz zaliczymy cofkę cywilizacyjną.

    Zaliczamy cofkę logiczną jak związek czasowy *MUSI* być wykluczony przez
    politycznie poprawnych dyskutantów. Związek czasowy " *może* ale nie
    musi" oznaczać związku przyczynowo skutkowego.

    Styl twojej reakcji "może sugerować" pracę w lobbingu szczepionek.

    P.S. Moje podejście to skrzywienie zawodowe zajmowania się tymi paroma
    procentami/promilami przypadków kiedy nie dzieje się tak jak powinno.
    Przypadki gdy wszystko działa dokładnie jak powinno są "nudne" ;-)
    Dotąd myślałem że prawnicy mają takie samo skrzywienie które skrywają
    tylko wtedy gdy jest to w interesie (płacącego) klienta.

    --
    A. Filip