  • 61. Data: 2018-05-03 06:12:53
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 2 May 2018 23:27:20 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <pcdat6$sip$1@news.icm.edu.pl>
    > od Animka <a...@t...wp.pl> :

    akie-szczepionki-mogly-miec-toksyczny-wplyw-na-mozg-
    alfiego-evansa/

    > "Powoływaliśmy się na wyrażoną opinię cioci Alfiego Evansa, iż
    > przyczyną uszkodzenia mózgu mogła być podana mu wcześniej szczepionka"
    >
    > Zaiste, wielką wiedzę ciocia Alfiego Evansa ma.
    >
    > sledczy24.pl - redaguje "zespół"(tak dworowano z trybuny ludu w stanie
    > wojennym).

    A do kurwy nędzy szpital zdiagnozował (dokładniej) co to było?
    Czy tylko wrzucił po objawach do _dużego_ gumowego wora?

    Przynajmniej dla nie lekarzy jest to jakoś uzasadnione podejrzenie.
    Wszelka obrona po linii "to _absolutnie_ niemożliwe" w przypadku braku
    konkretnej diagnozy dla zbyt wielu będzie jak przyznanie się do winy.

    --
    A. Filip

  • 62. Data: 2018-05-03 11:40:14
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > W przeciwieństwie do Ciebie, zarówno lekarze,
    > jak i ja widzę różnicę
    > między tymi przypadkami. Ale nie krępuj się, postuluj.

    To może ją wykaż.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 63. Data: 2018-05-03 11:41:27
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >Masz inne rysy?

    A co cię interesują moje rysy?
    Może coś na temat odpowiesz?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 64. Data: 2018-05-03 11:43:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-03 o 06:12, A. Filip pisze:

> [...]
    > Wszelka obrona po linii "to _absolutnie_ niemożliwe" w przypadku braku
    > konkretnej diagnozy dla zbyt wielu będzie jak przyznanie się do winy.

    Coś zrobili temu dziecku-być może przy porodzie, a teraz bali się, żeby
    ta sprawa nie wyszła poza obręb szpitala.

    --
    animka

  • 65. Data: 2018-05-03 11:44:59
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Logika ta wyglada zaś tak:
    >
    > Jeśli nie da się wyleczyć, to zabieramy się za opieke paliatywną i to
    > jest właśnie to co potrzebne. Przewiezienie do Włoch to nie to co
    > potrzebne, bo tam będą próbowali wyleczyc, a wyleczyc się nie da.

    Obejmij więc opieką paliatywną każdego nosiciela niewyleczonej gżybicy.
    No bo skoro nie da się wyleczyć, a do tego co gorsza jest zaraźliwe...

    To jest właśnie logika medyka.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 66. Data: 2018-05-03 11:47:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-03 o 01:01, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > przyczyną uszkodzenia mózgu mogła być podana mu wcześniej szczepionka"
    >
    > Zaiste, wielką wiedzę ciocia Alfiego Evansa ma.

    Jest na stronie karta podanych "lekarstw".

    > sledczy24.pl - redaguje "zespół"(tak dworowano z trybuny ludu w stanie
    > wojennym).

    Mam gdzieś stan wojenny. Nie ja się wzbogaciłam na Solidarności.

    --
    animka

  • 67. Data: 2018-05-03 11:50:16
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Genialna jesteś , ze znalazłaś taki tekst.
    To w sumie od 11 lipca 2016 do 18 listopada 2016
    zaaplikowano temu dziecku 22 szczepionki na 3 razy: raz 8, raz 7 i raz 7
    szczepionek.
    Tak zabijajani są najwięksi bandyci w USA.

    A on tak został zabity bo.... no właśnie czemu?
    Ale to już inne pytanie: jakiego miał wroga i kto nim był.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 68. Data: 2018-05-03 11:59:20
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-03, Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

    [...]

    > To może ją wykaż.

    Śpiączka *nie oznacza*, że mózg jest zdegenerowany w 70% i nie
    funkcjonuje. Taki mały detal.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 69. Data: 2018-05-03 12:47:55
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 03 May 2018 06:12:53 +0200 (CEST)
    doszła do mnie wiadomość <a...@w...eu>
    od "A. Filip" <a...@p...pl> :

    >A do kurwy nędzy szpital zdiagnozował (dokładniej) co to było?
    >Czy tylko wrzucił po objawach do _dużego_ gumowego wora?

    Ciocia bez aparatury medycznej już wie.
    Szpital z aparaturą będzie potrzebował wiele lat na rozwikłanie
    zagadki, o ile to się uda.
    Może to nie szczepionki, ale zbyt dużo DNA w pokarmie?

    >Przynajmniej dla nie lekarzy jest to jakoś uzasadnione podejrzenie.
    >Wszelka obrona po linii "to _absolutnie_ niemożliwe" w przypadku braku
    >konkretnej diagnozy dla zbyt wielu będzie jak przyznanie się do winy.

    I dzięki anonimowym portalom i cioci już wiemy.
    Coś mi się wydaje, że przez ostatnie lata było zbyt dobrze, postęp był
    zbyt szybki, teraz zaliczymy cofkę cywilizacyjną.

  • 70. Data: 2018-05-03 13:21:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 May 2018 16:07:03 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    >
    > Nie, nie będziemy. Jakbyśmy "mieli móc" to gdzieś w okolicy "teraz",
    > trzeba by było mieć już próby na zwierzętach, żeby zaobserwować efekty
    > długoterminowe.

    No i mamy - o komorkach macierzystych mowi sie od chyba 20 lat,
    eksperymenty z odtwarzaniem tkanki nerwowej trwaja - juz u ludzi.

    > I może, potencjalnie wielkie _może_ za 10-20 lat zacząć
    > próby na ludziach.

    Czyli nie negujesz, ze za 10 lat moze byc pierwsza proba na czlowieku?
    Czemu nie na Alfim ..

    > Ale wtedy równie dobrze może się okazać, ze potrafimy
    > ożywić tym sposobem zmarłych.

    A czy to cos zlego ?

    J.