  • 11. Data: 2012-01-17 12:59:15
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja VAT
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > US wcale się tak nie spieszy, styczniowy PIT-11 mi rozliczyli w okolicach
    > sierpnia (i nagle miałem 0.50PLN zaległości podatkowych), VAT pewnie robią
    > szybciej, ale bez przesady ;)

    Żebyś się nie zdziwił, bo robią to wyjątkowo szybko :)
    Miałam podobną sytuację w zeszłym roku; z przyczyn technicznych w banku
    przelew na VAT nie wyszedł w terminie i poszedł dopiero tydzień później.
    Minął się z wezwaniem z US nadanym 28 dnia, więc raptem 3 dni po terminie.

    N.

  • 12. Data: 2012-01-17 12:59:48
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    > 200zł? :-)

    Hmm... za co 200 zł?

    N.

  • 13. Data: 2012-01-17 16:28:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jan 2012, Nixe wrote:

    > Żebyś się nie zdziwił, bo robią to wyjątkowo szybko :)
    > Miałam podobną sytuację w zeszłym roku; z przyczyn technicznych w banku
    > przelew na VAT nie wyszedł w terminie

    No, ale brak przelewu prościej przyuważyć niż brak kartki ;)

    pzdr, Gotfryd