  • 1. Data: 2005-04-20 13:44:11
    Temat: Spółdzielnie Rolnicze
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie, regulują działalność spółdzielni kółek rolniczych ?

    Chodzi mi o to, czy statut jest jedynym aktem prawnym, regulującym tą
    działalność.

  • 2. Data: 2005-04-20 15:48:40
    Temat: Re: Spółdzielnie Rolnicze
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie, regulują działalność spółdzielni kółek rolniczych

    Regulują.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-04-20 16:08:39
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Regulują.

    Fakt - regulują. Chodziło mi o przepisy regulujące tę działalność.
    Przepraszam.

  • 4. Data: 2005-04-21 05:37:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Fakt - regulują. Chodziło mi o przepisy regulujące tę działalność.

    Przejrzyj ustawe o spóldzielczosci przede wszystkim. Google ci pomoże.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt