  • 1. Data: 2005-04-20 12:49:16
    Temat: Oskubana przez komornika?
    Od: Eulalka <e...@k...pl>

    Gdzie nie zadzwonie napotykam mur. Może tu ktoś mi
    pomoże?

    Mam wyrok alimentacyjny na córkę - ojciec od lat
    sie uchyla od płacenia. Pozwałam więc jego
    rodziców - odniosło skutek natychmiastowy - wpłaty
    się pojawiły, na rozprawe ex-tesciowie przyniesli
    dowody wpłat do komornika na rzecz mojej córki.
    I tu ZONK :(

    Komornik nie przesyła mi pełnych kwot, bo ojciec
    dziecka ma inne długi, miedzy innymi alimenty na
    inne dziecko.

    Mimo tego, że deklaracja na przekazie mówi, że sa
    to pieniądze na córkę, dostajemy tylko połowę, a
    reszta trafia do zadowolonej, siedzacej w
    papuciach drugiej mamuśki :(

    Wiele mnie zdrowia i nerwów kosztowało zmuszenie
    faceta, by cokolwiek zaczał płacić.

    I teraz nie wiem czy moge zaskarżyć komornika, że
    pieniadze wpłacane na konto córki dzieli na inne
    wierzytelności? On sam twierdzi, że takie jest prawo.
    Rozumiem, gdyby sam ściągał np. z wypłaty, ale to
    są konkretne wpłaty na konkretną osobę.

    Na podstawie kwitów ex-teściół odstąpiłam od
    sprawy przeciwko nie :( Teraz tego żałuję i
    kompletnie nie wiem, dlaczego zrobiono ze mnie
    adwokata drugiej mamy.
    Może ktos mi powie czy moge takie działania
    komornika zaskarżyć, czy tez faktycznie nie mogę?

    Eulalka

    PS. Na adwokata i porady prawne forsy nie mam,
    jakbym miała to bym nie ścigała alimenciarza :(

  • 2. Data: 2005-04-20 17:59:00
    Temat: Re: Oskubana przez komornika?
    Od: "Marcin Jaworski" <m...@N...gazeta.pl>

    1. Komornik ma racje
    2. Lepiej weź się babo do pracy a nie narzekasz że dziecko nie ma co jeść -
    jak dziecko w szkole to idź na bazar sprzedawać warzywa
    3. Było pomyśleć zanim się rozlożyło nogi

  • 3. Data: 2005-04-20 18:44:31
    Od: Eulalka <x...@x...xx>

    Użytkownik Marcin Jaworski napisał:

    > 1. Komornik ma racje

    To dla sędziego sądu rodzinnego była to kwestia sporna.

    > 2. Lepiej weź się babo do pracy a nie narzekasz że dziecko nie ma co jeść -
    > jak dziecko w szkole to idź na bazar sprzedawać warzywa

    Odpiórkuj sie może łaskawie ode mnie, dobrze?
    Pracuję, zarabiam na siebie i dzieci. Dla Ciebie to jednoznaczne z tym,
    że mam nie wymagac na nie alimentów? Nie wymagałam przez 5 lat, a teraz
    uznałam, że czas spłacić i długi i płacić alimenty bieżące.

    > 3. Było pomyśleć zanim się rozlożyło nogi

    Głupi taki jesteś, czy udajesz?
    Nie życzę Ci przygód rozwodowych, ale pokazujesz, że sa tacy, którzy -
    jak sami nie doświadczą - nic nie zakumają.

    Jestem rozwiedziona, moje dzieci mają przyznane alimenty i w końcu chcę
    je otrzymywać.
    Teraz zrozumiałeś?

    Eulalka

    PS. Grupowy folklor jakiś, czy trafiłam na trolla? :(

  • 4. Data: 2005-04-20 19:08:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Jaworski wrote:
    > 1. Komornik ma racje
    > 2. Lepiej weź się babo do pracy a nie narzekasz że dziecko nie ma co jeść -
    > jak dziecko w szkole to idź na bazar sprzedawać warzywa
    > 3. Było pomyśleć zanim się rozlożyło nogi

    Kretyn.

  • 5. Data: 2005-04-20 19:10:16
    Od: Eulalka <x...@x...xx>

    Użytkownik witek napisał:

    > Kretyn.

    Może też się uchyla od alimentów?

    Eulalka

    PS. To dla mnie dość ważne - jeszcze nie rozmawiałam z komornikiem -
    wolę wcześniej wiedzieć na czym stoję - w zasadzie komornik do tej pory
    postępował dość przyzwoicie, więc może - mając dla niego jakieś
    propozycje - doszłabym z nim do porozumienia.

  • 6. Data: 2005-04-20 19:15:33
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Jaworski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 3. Było pomyśleć zanim się rozlożyło nogi

    Daj mi nr telefonu do Twojej szanownej mamusi - chciałabym jej powiedzieć to
    samo.

    Monika

  • 7. Data: 2005-04-20 20:23:01
    Od: "Marcin Jaworski" <m...@N...gazeta.pl>

    > Pracuję, zarabiam na siebie i dzieci. Dla Ciebie to jednoznaczne z tym,
    > że mam nie wymagac na nie alimentów? Nie wymagałam przez 5 lat, a teraz
    > uznałam, że czas spłacić i długi i płacić alimenty bieżące.

    Bo w Twoim poście możnabyło się doszukać ukrytego sensu, że robisz to nie w
    interesie dzieci tylko mieć dla siebie pieniądze. Sama napisałaś "Zarabiam na
    siebie i dzieci", dlaczego na początku postawiłaś siebie a potem dzieci ?

    > Jestem rozwiedziona, moje dzieci mają przyznane alimenty i w końcu chcę
    > je otrzymywać.

    Ty chcesz otrzymywać alimenty czy chcesz żeby Twoje dzieci otrzymywały ?

    Mój post wyniknął z tego że jest wiele kobiet, które rozkochają w sobie
    bogatego pana i jak zajdą to 'nara i płać', a dziecko chodzi w brudnych
    ciuchach patrząc z żałością w sercu na nowe futro mamy.

    5 lat pozwoliłaś na to by Twoim dzieciom nie pomagał, to czy myślałaś o nich ?

    Jeżeli Ciebie w czymś uraziłem to przepraszam, po prostu gryzie mnie że w
    takich sprawach ludzie nie wykazują ani grama pokory.

  • 8. Data: 2005-04-20 20:40:25
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 17:59:00 +0000 (UTC), Marcin Jaworski naskrobał(a):

    co to za głupek się przypałętał?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2005-04-20 20:48:25
    Od: Eulalka <x...@x...xx>

> [...]

    > siebie i dzieci", dlaczego na początku postawiłaś siebie a potem dzieci ?

    Co znaczy mieć dla siebie pieniądze??
    Te 330 zł?? A ktoś pytał co ja musiałam sobie odjąć, by 5 lat
    samodzielnie dziecko utrzymać? A ojczulek NIGDY nie dał ani złotówki,
    mimo wyroku w zawieszeniu za niealimentację?
    A może trzeba ubrac dziecko i postawić mu na progu - niech teraz 5 lat
    on się pomartwi?
    Zastanów się, co piszesz, dobrze?

    > Ty chcesz otrzymywać alimenty czy chcesz żeby Twoje dzieci otrzymywały ?

    Całe przejem aż się udławię.
    Moim dzieciom wszystko jedno skąd mam na chleb, który dostają na
    śniadanie. Naprawde sądzisz, że 330 zł to wydam na waciki, a dziecko to
    bedzie patrzeć na skórki od chleba?
    Sa jeszcze ludzie z tak ciasnymi poglądami??

    > Mój post wyniknął z tego że jest wiele kobiet, które rozkochają w sobie
    > bogatego pana i jak zajdą to 'nara i płać', a dziecko chodzi w brudnych
    > ciuchach patrząc z żałością w sercu na nowe futro mamy.

    Masz 17 lat czy co????
    Co znaczy "rozkochac bogatego pana"? Bogaty pan pewnie by płacił. Mój
    ex-mąż był goły i wesoły a to co dostał w pięknym stylu przepuścił - w
    tym ukladzie to ja byłam lepszą partią - więc oszczędź mi tych
    insynuacji, dobrze?

    > 5 lat pozwoliłaś na to by Twoim dzieciom nie pomagał, to czy myślałaś o nich ?

    O ludzka naiwności - wcześniej był FA. A teraz nie ma. Wcześniej nie
    miałam możliwości, by go przycisnąć a teraz zrobiłam to przez teściów,
    mając duże dylematy moralne. Więc przestań mi wynajdywać, z której to
    strony jestem zła, tylko poradź jak wyegzekwować należne pieniądze.
    Z góry dziękuję.

    Eulalka

  • 10. Data: 2005-04-20 21:20:28
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > na
    > siebie i dzieci", dlaczego na początku postawiłaś siebie a potem dzieci ?

    ROTFL

    A dlaczego postawiła spójnik "i" zamiast "oraz" i jaki to może miec ukryty
    sens?

    > Ty chcesz otrzymywać alimenty czy chcesz żeby Twoje dzieci otrzymywały ?

    Alimenty na dziecko najczęściej otrzymuje rodzic. Szczególnie gdy mowa o
    małych dzieciach.

    > Mój post wyniknął z tego że jest wiele kobiet, które rozkochają w sobie
    > bogatego pana i jak zajdą to 'nara i płać', a dziecko chodzi w brudnych
    > ciuchach patrząc z żałością w sercu na nowe futro mamy.

    "jest wiele kobiet"
    "jest wielu mężczyzn"

    a niektórzy z tych mężczyzn - sfrustrowani, czemu upust dają na grupie - co
    było widać w twoim poście.

    Opowiadasz tu bajeczki, które powstają na kanwie pojedyńczych, często
    wydumanych historii.

    "Bogatego pana" stać na to, by zgnoić przed sądem kobietę, która będzie
    chciała go wycyckać z kasy.
    Nawet niebogaci panowie, jeśli są wystarczająco zdeterminowani mogą latami
    unikać płacenia alimentów.

    Za dużo się naczytałes wypowiedzi na forach, przy okazji zmian w przepisach
    dotyczących zlikwidowania FA i stworzenia dodatku do zasiłku rodzinnego. Tam
    tez królował wizerunek samotnej, niepracującej matki, która w futrze lezy
    rozwalona na kanapie i tylko wymyśla skąd wyłudzićby pieniądze pod
    pretekstem potrzeb swoich zaniedbanych dzieci niewiadomego pochodzenia.

    > 5 lat pozwoliłaś na to by Twoim dzieciom nie pomagał, to czy myślałaś o
    > nich ?

    Widzę, żeś spec od polskiej rzeczywistości prawnej. Jak kobieta nie jest w
    stanie wyegzekwować od mężczyzny pieniędzy, to znaczy, że nie chciała i nie
    mysli o dzieciach...

    > Jeżeli Ciebie w czymś uraziłem to przepraszam,

    Alez dlaczego Eulalka miałaby poczuć się urażona chamską odzywką jakiegoś
    frustrata ?

    > po prostu gryzie mnie że w
    > takich sprawach ludzie nie wykazują ani grama pokory.

    Trybun ludu się znalazł :D Złóż obywatelski projekt zmian w KRO wtedy cwane
    matki nie będą mogły futer kupować za kasę od ojców dzieci. Podpowiem ci,
    jak taki projekt powinien wyglądać. Właściwie poprawka powinna być
    jednozdaniowa (a częśc tego zdania już sam wymyśliłeś): "Kobiety powinny
    ponosić wyłaczną odpowiedzialność za efekty rozkładania nóg"

    Monika