  • 1. Data: 2005-04-20 12:25:07
    Temat: zniesienie współności majątkowej JAK ?
    Od: l...@v...pl

    Witam mam do Państwa jedno pytanie.

    Jak znieść wspólność majątkową w małżeństwie ?

    Żona otwiera działalność gospodarczą i wspólnie doszliśmy do wniosku, że sama
    chce ponosic ryzyko wynikające z faktu jej prowadzenia.

    Co powinniśmy zrobić, gdzie się zwrócić ?

  • 2. Data: 2005-04-20 12:34:49
    Temat: Re: zniesienie współności majątkowej JAK ?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    l...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > chce ponosic ryzyko wynikające z faktu jej prowadzenia.
    >
    > Co powinniśmy zrobić, gdzie się zwrócić ?

    do notariusza

    KG

  • 3. Data: 2005-04-20 23:19:20
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sama
    > chce ponosic ryzyko wynikające z faktu jej prowadzenia.
    >
    > Co powinniśmy zrobić, gdzie się zwrócić ?

    wspolnosc ustawowa i umowna moze ustac w wypadku zawarcia intercyzy, w
    ktorej malzonkowie wylacza ustroj wspolnosci i zastapia go rozdzielnoscia
    majatkowa / notariusz

    badz z waznych powodow kazdy z malzonkow moze zadac zniesienia przez sad .
    Sad moze uznac , ze data ustania wspolnosci bedzie data wydania wyroku lub
    data wniesienia pozwu czy tez nawet data wczesniejsza

    Sandra

  • 4. Data: 2005-04-21 16:51:34
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    U notariusz mozna to zalawic od reki. koszt ok 500zl

    Franek

  • 5. Data: 2005-04-22 13:16:07
    Od: l...@v...pl

    > U notariusz mozna to zalawic od reki. koszt ok 500zl

    jak ma się podpisanie ww. aktu przed notariuszem do np. późniejszych
    zobowiązań firmy mojej żony np. względem:

    - innych podmiotów
    - innych urzędów

    W szczególności chodzi mi o kwestię możliwości powoływania się przed nimi na
    tego typu regulację.