  • 1. Data: 2005-04-20 12:37:31
    Temat: prawo-prywatnośc
    Od: "as_artur" <a...@f...onet.pl>

    Czesc

    Czy odnoścnie ochrony prywatności w firmach istnieje jakiaś osobna ustawa
    niż ustawa o ochronie danych osobowych, która jest stosowana dla osób
    fizycznych ?

  • 2. Data: 2005-04-20 12:48:23
    Temat: Re: prawo-prywatnośc
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    as_artur wrote:

    > Czy odnoścnie ochrony prywatności w firmach istnieje jakiaś osobna
    > ustawa niż ustawa o ochronie danych osobowych, która jest stosowana
    > dla osób fizycznych ?

    Prywatność czyja? Osoby prowadzącej DG, pracownika czy klienta?

    Jeśli chodzi o osobę prowadzącą DG to najważniejsze jest jedno: dane
    zawarte w ewidencji DG są jawne i publicznie dostępne.

  • 3. Data: 2005-04-22 06:15:56
    Od: "as_artur" <a...@f...onet.pl>

    Chodzi mi o prywatność firmy czy jakaś ustawa jest stosowana chroniąca
    prywatnośc firm

  • 4. Data: 2005-04-22 07:56:24
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    as_artur napisał(a):
    > Chodzi mi o prywatność firmy czy jakaś ustawa jest stosowana chroniąca
    > prywatnośc firm

    co rozumiesz przez prywatność firmy?

    KG

  • 5. Data: 2005-04-25 06:03:16
    Od: "as_artur" <a...@f...onet.pl>

    Dziekuje, chodzi mi o prywatnośc firmy czy istnieje jakas ustawa regulujaca
    te rzeczy.

  • 6. Data: 2005-04-25 06:24:46
    Od: "as_artur" <a...@f...onet.pl>

    Dziekuje, chodzi mi o prywatnośc firmy czy istnieje jakas ustawa regulujaca
    te rzeczy ? Chodzi o takie dane jak NIP, REGON czy też hasło, do systemów,
    działania w internecie np odwiedzane strony, kupowane produkty, zwyczaje
    zainteresowania.

  • 7. Data: 2005-04-25 06:30:23
    Od: "as_artur" <a...@f...onet.pl>

    i jeszcze takie dane firmowe jak uzywany numer przegladarki, i
    oprogramowaniu, przez firme, albo to czy pracownik firmy ma wlaczony
    komputer, dane wpisywane do formularzy.