  • 1. Data: 2005-04-20 13:22:10
    Temat: odpowiedzialność właściciela zwierzęcia
    Od: "BG" <g...@o...pl>

    Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie.
    W sporze z urzędem muszę się powołać na przepis, którego nie bardzo wiem jak
    szukać. Chodzi o szkody wyrządzane przez zwierzęta hodowlane i
    odpowiedzialność właściciela tych zwierząt za usuwanie, lub, w moim
    przypadku zapobieganie tym szkodom.
    Byłabym bardzo wdzięczna za wskazanie mi na jaki przepis powinnam się
    powołać.

  • 2. Data: 2005-04-20 14:00:53
    Temat: Re: odpowiedzialność właściciela zwierzęcia
    Od: "moro73" <m...@t...tbs-net.poznan.pl>

    Użytkownik "BG" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadku zapobieganie tym szkodom.
    > Byłabym bardzo wdzięczna za wskazanie mi na jaki przepis powinnam się

    431 i 432 k.c.

    --

    moni K.

  • 3. Data: 2005-04-22 08:10:27
    Od: "BG" <j...@g...pl>

    > 431 i 432 k.c.

    Thx moro73, właśnie o ten przepis mi chodziło. Pozdrawiam!