  • 1. Data: 2008-01-07 15:32:32
    Temat: Spoldzielnia a telewizja
    Od: "Edgar Gosieski" <t...@n...pl>

    Witam.
    Czy jest jakas mozliwosc wyegzekwowania od spoldzielni mieszkaniowej zgody
    na zamontowanie anteny satelitarnej? Mam mieszkanie spoldzielcze, jednak
    spoldzielnia nie pozwala na zamontowanie anteny, gdyz wg nich niszcze
    elewacje. A gdzie wolnosc wyboru? Gdzie konkurencyjnosc? Jakim prawem
    promuje sie kablowke?

  • 2. Data: 2008-01-07 15:33:36
    Temat: Re: Spoldzielnia a telewizja
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Edgar Gosieski wrote:
> [...]
    > spoldzielnia nie pozwala na zamontowanie anteny, gdyz wg nich niszcze
    > elewacje. A gdzie wolnosc wyboru? Gdzie konkurencyjnosc? Jakim prawem

    Wolność polega na tym, że budynek jest ich a nie twój.

  • 3. Data: 2008-01-07 15:42:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    net.pl
    użytkownik *Edgar Gosieski* napisał(a):

> [...]
    > na zamontowanie anteny satelitarnej? Mam mieszkanie spoldzielcze, jednak
    > spoldzielnia nie pozwala na zamontowanie anteny, gdyz wg nich niszcze

    Jeśli masz taką możliwość to zamocuj antenę do barierek balkonowych (są
    specjalne uchwyty). Elewacji nijak to nie niszczy.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2008-01-07 15:42:17
    Od: "Edgar Gosieski" <t...@n...pl>

    > Wolność polega na tym, że budynek jest ich a nie twój.

    Budynek jest moj- jestem czlonkiem spoldzielni, place na nia.

  • 5. Data: 2008-01-07 15:46:37
    Od: "Edgar Gosieski" <t...@n...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:
    net.pl

    > Jeśli masz taką możliwość to zamocuj antenę do barierek balkonowych (są
    > specjalne uchwyty). Elewacji nijak to nie niszczy.

    No wlasnie nie mam balkonu :(

  • 6. Data: 2008-01-07 15:49:09
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    wiadomościnews:fltgoj$o7v$7@inews.gazeta.pl...

    > Budynek jest moj- jestem czlonkiem spoldzielni, place na nia.

    ale nie jestes, wlascicielem jest spoldzielnia ty jestes czlonkiem.
    moglbys miec to mieszkanie ktore zajmujesz teraz a moglbys miec to
    obok lb pod. Lub bez balkonu. Po prostu sprawdz czy na w twoim budynku
    lub innych takich jako twoje ktore naleza do SM sa talerze, jesli tak
    to zastukaj do wlascicieli i spytaj sie "kto was tak urzadzil?"

  • 7. Data: 2008-01-07 16:01:18
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Edgar Gosieski" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie nie mam balkonu :(

    To na dachu. Proste.

  • 8. Data: 2008-01-07 16:37:23
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > No wlasnie nie mam balkonu :(
    A moze ktorys sasiad ma ? % w Polsce czynia cuda nawet z sasiadami;)

    K.

  • 9. Data: 2008-01-07 17:31:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Edgar Gosieski wrote:

    > Budynek jest moj- jestem czlonkiem spoldzielni, place na nia.

    Nie jest twoj. Jest spółdzielni. Przyjmij to do wiadomosci.

  • 10. Data: 2008-01-07 18:15:30
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > spoldzielnia nie pozwala na zamontowanie anteny, gdyz wg nich niszcze
    > elewacje. A gdzie wolnosc wyboru? Gdzie konkurencyjnosc? Jakim prawem

    Nie masz możliwości. Podobnie jak nie dostaniesz zgody na wykopanie studni
    na ich terenie ani na prowadzenie poszukiwań gazu. I nie chodzi tu o
    konkurencyjność, to tylko Tak to odbierasz :-).