  • 11. Data: 2003-01-16 11:49:15
    Temat: Re: Spółdzielczewłasnościowe czy hipoteczne?
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Korzyści choćby takie, że by mieć spółdzielcze własnościowe trzeba być
    członkiem spółdzielni. A jak spółdzielnia cię wykluczy? Bo im sie nie
    spodobasz? Wtedy tracisz to "prawo spół. własnościowe". Własność to jest
    własność. Nikogo nie musisz pytać o zdanie a na spółdzielnię możesz się
    wypiąć. Jak wszyscy w budynku wykupią to o ile sie nie mylę wchodzi już w
    grę ustawa o własnoli lokali i wspólnoty mieszkaniowe. Sami będziecie
    decydować czy wyremontować dach czy instalacje. A nie czekać na
    spółdzielnię, która ma "inne ważniejsze potrzeby"