  • 1. Data: 2003-01-15 09:58:11
    Temat: Pilne pytanko
    Od: "Adam" <a...@p...pl>

    Witam wszystkich

    Kiedy pracodawca może zająć pensje pracownika ?

    Jak byście mogli podać konkretne paragrafy

  • 2. Data: 2003-01-15 10:10:42
    Temat: Re: Pilne pytanko
    Od: "Adam" <a...@p...pl>

    > Kiedy pracodawca może zająć pensje pracownika ?
    >
    > Jak byście mogli podać konkretne paragrafy

    Znalazłem w Kodeksie pracy art 87 i 88

    I jeszcze drugie pytanko - jakie sankcje grożą pracodawcy jak nie wypłaci
    całej pensji - też § plizz

  • 3. Data: 2003-01-15 11:57:44
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Znalazłem w Kodeksie pracy art 87 i 88
    >
    > I jeszcze drugie pytanko - jakie sankcje grożą pracodawcy jak nie wypłaci
    > całej pensji - też § plizz

    nie mozna zajac calej pensji.
    pracownik: sad pracy, 100% wygrana sprawa.
    pracodawca: wyplata wynagrodzenia po orzeczeniu sadu + ustawowe
    odsetki liczone od dnia zlozenia wniosku w sadzie do dnia wyplaty.
    jezeli nie - komornik.