  • 1. Data: 2002-05-09 19:59:37
    Temat: Polisa posagowa zysk czy problemy??????
    Od: "Pitman" <p...@p...gazeta.pl>

    Posiadam polisę uposażenia dzieci wystawioną przez PZU w 1982 roku. Termin
    jej wykupu wypada w tym miesiącu. Wiele słyszy się o problemach związanych z
    wypłatą świadczeń. Czy ktoś może pomóc mi i napisać jak zachować się w PZU,
    jakiej kwoty żądać czy może zarap po wizycie u ubezpieczyciela udać się z
    pozwem do sądu???
    Polisa opiewa na 53000 zł, jest obliczana wg taryfy VIII. Na odwrocie
    widnieje stempel mówiący(wydaje mi się to niezwykle ważne) o tym, że w
    przypadku zmiany oprocentowania lokat rezerw technicznych, oprocentowanie
    może być zmienione w trakcie ubezpieczenia.
    Z góry gorąco dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2002-05-10 17:34:11
    Temat: Re: Problemy !
    Od: e-RaGl <e...@w...pl>

    Pitman wrote:

> [...]
    > jakiej kwoty żądać czy może zarap po wizycie u ubezpieczyciela udać się z

    Witam,
    Pisma do PZU z prosbą o waloryzację świadczenia nic nie dają, a ponadto
    interwencja u Rzecznika Ubezpieczonych też nic nie przyniosła. Na tym
    poprzestałem. Ale próbuj każdy przypadek jest przecież indywidualny - inny okres
    ubezpieczenia, inna kwota... A jak znajdziesz jakiegoś prawnika kompetentnego w
    tym temacie to daj znac.
    Pozdrawiam,
    Rafał.

  • 3. Data: 2002-05-14 13:30:26
    Temat: Re: Polisa posagowa zysk czy problemy??????
    Od: "pitman" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Właśnie dostałem list z PZU, w którym proponują mi 402,00 zł. Trochę mało.
    Mam się zgodzić??? POMÓZCIE

  • 4. Data: 2002-05-17 09:27:50
    Od: <m...@p...com>

    > Właśnie dostałem list z PZU, w którym proponują mi 402,00 zł. Trochę mało.
    > Mam się zgodzić??? POMÓZCIE
    >
    > --

    zwróc sie do powiatowego/miejskiego rzecznika konsumenów, który pomoze ci
    napisać pozew przeciwko pzu o sądową waloryzację świadczenia

    pzdr

    marek