    From: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spis powszechny a emigracja
    Date: Thu, 9 May 2002 21:39:04 +0200

    Wiem, ze temat troche goracy :-))) ale ja z innej beczki.
    Sprawdzilem swoja punktacje na emigracje do Australii, Nowej Zelandii i
    Kanady- mam tak na styk, niestety studia niezgodne z wyksztalceniem :-( ale
    na szczescie mam dobrze wyksztalcona zone :-))
    Czy znacie jeszcze jakies kraje, ktore przyjmuje emigrantow niepolitycznych?
    Pozdrawiam,
    Marek
    P.S. a co do spisu to to mam do niego stosunek jak do sluzby wojskowej ;-)