  • 1. Data: 2004-03-23 12:57:09
    Temat: Spadek
    Od: Hyron <h...@m...com.pl>

    Witam,
    Poszukuję prawnika który zająłby się odzyskaniem spadku w zamian za
    procent z odzyskanych pieniędzy. Są to nieruchomości w Gdyni, Redzie,
    prawdopodopnie również w Wejherowie, Pucku i w Krakowie. Wszystko
    jeszcze z dwudziestolecia międzywojennego, wpisy w księgach wieczystych
    pozostały. Część dokumentów jest, do części trzeba by dotrzeć. Jeśli
    ktoś jest zainteresowany, to prosiłbym o maila na priv.
    PS. Jestem biedny jak mysz kościelna, a więc niestey wszystko co mogę
    zainwestować w prawnika to tylko procent z odzysku.
    Pozdrawiam
    Hyron