  • 1. Data: 2004-03-23 11:15:57
    Temat: Bank,numeracja kont.
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    Szanowni Grupowicze.
    Sytuacja wygląda tak, moja narzeczona postanowiła złozyć wniosek o
    dofinansowanie z UE gospodarstwa rolnego, urząd nie chce przyjąć wniosku,
    gdyż nr konta nie jest 26 cyfrowy. Po kontakcie ze swoim bankiem, moja pani
    dowiedziała się, że nowe nr kont bedą przydzielać po 1 maja, a to będzie za
    późno już na złożenie wniosku o dofinansowanie - jednym słowem strata
    finansowa. Zażądała więc od banku zaswiadczenia, że nie może na dzień
    dzisiejszy przydzielić jej 26 cyfrowego nr konta, bank o dziwo zgodził się.
    na konto w ww banku przelewane są comiesięczne pobory, aktualnie konto
    obciążone jest niewielkim debetem, wymyśliłem więc aby założyć konto w banku
    y, który już posługuje się numeracją 26 cyfrową, malo tego, tam też miałyby
    być przelewane pobory. No i tu nastepuje sedno sprawy. Co może zrobić bank x
    lub też co banki robią zazwyczaj jeśli przestanie wpływać od kolejnego
    miesiąca jej wypłata, a np. moja pani bedzie wpłacała co miesiąc jakieś
    symboliczne 20 pln aby pokryć w końcu kiedyś ten debet ? Przypominam, że
    bank podłozył się nieco wydając zaświadczenie.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2004-03-23 11:27:32
    Temat: Re: Bank,numeracja kont.
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Piotr wrote:

    > symboliczne 20 pln aby pokryć w końcu kiedyś ten debet ? Przypominam, że
    > bank podłozył się nieco wydając zaświadczenie.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr

    będzie spokojnie liczył odsetki od salda debetowego?
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 3. Data: 2004-03-23 11:31:34
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    Azazell wrote:

    > będzie spokojnie liczył odsetki od salda debetowego?

    I tylko tyle ?

    Piotr

  • 4. Data: 2004-03-23 11:32:49
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > symboliczne 20 pln aby pokryć w końcu kiedyś ten debet ? Przypominam, że
    > bank podłozył się nieco wydając zaświadczenie.

    Raczej ty podkladasz sie bankowi nieprzelewajac zadeklarowanej kwoty. Bank nie musi
    mic do 1 maja 26-cyfrowych numerow kont i
    juz a ty nie musisz miec konta w tym banku, ale jesli sie do czegos zobowiazales to
    powinienes to wykonac (bakn tez). Czy w
    umowie o prowadzenie konta bank zapewnil ze nr kont beda 26 cyfrowe przed 1ym maja !?

    A.

  • 5. Data: 2004-03-23 11:44:00
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Piotr wrote:

    > I tylko tyle ?
    >
    > Piotr

    tak po prawdzie to ja nie rozumiem o co pytasz. Czy chodzi Ci co się
    stanie jak przestaniesz spłacać saldo debetowe? Pewnie jak narośnie ono
    do poziomu powyżej dozwolonego to bank może wypowiedzieć Ci umowę
    zapewne i egzekwować swoje należności. Numer konta nie ma tu nic do
    rzeczy. Pierwszego maja nie dostaniesz nowego konta tylko nowy numer do
    konta i tyle.

  • 6. Data: 2004-03-24 09:50:20
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    Arek Margraf wrote:
> [...]
    > to powinienes to wykonac (bakn tez). Czy w umowie o prowadzenie konta
    > bank zapewnil ze nr kont beda 26 cyfrowe przed 1ym maja !?

    Nie zapewnił mnie, bo dlaczego miałby coś takiego zrobić 10 lat temu i z tym
    się zgadzam. Najciekawsze, że mam wiarygodne informacje, iż inny oddział
    tego banku z innego miasta już ponadawał nowe numery kont.

    pozdrawiam

    Piotr