  • 1. Data: 2005-09-16 17:47:12
    Temat: Śmierć dziewczyny, ciąża, wina !!!???
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Witam szanownych forumowiczów.
    Zwracam się z prośbą o wyjasnienie pewnej sprawy.
    Jest sobie taka historia:
    W szpitalu umiera 25 letnia dziewczyna, przyczyną smierci jest
    prawdopodobnie bład w sztuce lekarskiej. Lekarz leczył ją na kamienie
    nerkowe które niby to miały być, a jak się okazało to najprawdopodobniejsza
    przyczyną była cysta na jajniku. Z której wdało sie ogólne zakażenie
    organizmu (posocznica) ma to też inną nazwę której nie pamiętam w wyniku
    czego dziewczyna zmarła. Dodam że chodziłem z Nią wtedy, nie byliśmy
    narzeczeństwem ani małżeństwem. Badania w szpitalu ciąży nie wykazały.
    Badania sekcji zwłok nie wykazały ciąży także. Dochodzenie wskazywało na
    ewidentny błąd lekarski. Lekarz się odwoływał od wyniku zarządzono kolejne
    badanie które ciążę już wykazało.
    Ze niby to miała w ciązy być.
    I teraz mam pytanie.
    Rodzina zmarłej zarzuca mi że to je jestem winny Jej smierci jakoby to że
    spowodowałem ciążę. Tylko że co niby ma ciąża do śmierci??
    Czy od ciąży ma umierać każda kobieta??
    Dodam że jestem przekonany na 99% że w ciąży nie była. Kochalismy się z
    zachowaniem zasad bezpiecznego sexu ( prezerwatywa).
    Wiem że nie daje to 100% gwarancji, ale ani razu nie zsuneła mi się ani też
    nie pękła.
    Więc czy w wyniku tego że mogła być w ciązy grozi mi jakaś odpowiedzialnośc
    karna??
    Bo sam nie wiem co myśleć. Oskarzezenia rodziny. Sprawa z przed niespełna 2
    lat. Teraz niedługo mam się zenić - poukladałem sobie zycie.
    Czy coś mi grzoi z tego tytułu jakoby sprawcy ciąży??? Czy tylko już od
    rodziny że bedą przekonani iż to przezemnie.
    Chetnie odpowiem na zapytania.
    Oczekuje naprawdę istotnych wypowiedzi osób znających prawi i zagadnienia w
    tej materi.
    Pozdrawaim.

  • 2. Data: 2005-09-16 17:48:56
    Temat: Re: Śmierć dziewczyny, ciąża, wina !!!???
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chetnie odpowiem na zapytania.
    > Oczekuje naprawdę istotnych wypowiedzi osób znających prawi i zagadnienia

    Acha inna nazwa posocznicy to : sepsa. Niby to ona miała być przyczyną
    zgonu.

  • 3. Data: 2005-09-16 18:03:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    INDYGO29 napisał(a):

    > Więc czy w wyniku tego że mogła być w ciązy grozi mi jakaś odpowiedzialnośc
    > karna??

    Ciaza nie jest typowym czynnikiem powodujacym smierc, a wiec nic Ci nie
    grozi. Nawet jesli bys celewo chcial, aby kobieta zaszla w ciaze, a ona
    nastepnie by zmarla to nic Ci nie grozi. Smierc nie jest typowym
    nastepstwem ciazy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-16 18:29:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > grozi. Nawet jesli bys celewo chcial, aby kobieta zaszla w ciaze, a ona
    > nastepnie by zmarla to nic Ci nie grozi. Smierc nie jest typowym

    chyba ze miała < niz 15 lat :-)

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 5. Data: 2005-09-16 18:56:59
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Napisałem wyraźnie że miała 25 lat!!!

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dgf2uf$32h$1@inews.gazeta.pl...

  • 6. Data: 2005-09-16 19:05:35
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Więc czy w wyniku tego że mogła być w ciązy grozi mi jakaś
    > odpowiedzialnośc
    > karna??

    Ciaza w tym kraju nie jest karalna.

  • 7. Data: 2005-09-16 19:12:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: INDYGO29 [Fri, 16 Sep 2005 19:47:12 +0200]:

    > Rodzina zmarłej zarzuca mi że to je jestem winny Jej smierci
    > jakoby to że spowodowałem ciążę.

    Tzn co, rodzina chce Cie pozwac za to, ze zrobiles dziecko
    wlasnej, pelnoletniej dziewczynie w celu jej zamordowania?
    Ktos chyba tego lata za duzo na sloncu przebywal :)

    Sluchaj, to normalne ze szukaja sobie winnego, a ze Ty
    akurat jestes pod reka to skupilo sie na Tobie. Ignoruj
    i tyle, sami musza sobie z tym poradzic.

    Kira

  • 8. Data: 2005-09-16 19:35:31
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kira wrote:

    > Sluchaj, to normalne ze szukaja sobie winnego, a ze Ty
    > akurat jestes pod reka to skupilo sie na Tobie. Ignoruj
    > i tyle, sami musza sobie z tym poradzic.

    A najlepiej nie brac sie za lby miedzy soba, tylko za tego lekarza...

    --
    A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
    Fantastyka - przegląd prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53

  • 9. Data: 2005-09-16 21:01:42
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Heming napisał(a):

    > Ciaza w tym kraju nie jest karalna.

    Według kodeksu KRK przed małżeństwem jest ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 10. Data: 2005-09-16 22:07:44
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dgfbne$alg$2@inews.gazeta.pl...

    > Według kodeksu KRK przed małżeństwem jest ...

    Poki co kodeks KRK nie jest w Polsce powszechnie obowiazujacym zrodlem
    prawa.