  • 11. Data: 2005-09-16 22:11:07
    Temat: Re: Śmierć dziewczyny, ciąża, wina !!!???
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dgffrc$snk$2@inews.gazeta.pl...

    > Powiedz to niebieskim trzymającym z czarnymi ;)

    Jak spotkam jakiego niebieskiego to mu powiem. ;)

    > (Piątek, czy jak ?)

    He?

  • 12. Data: 2005-09-16 22:12:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2005-09-17 00:04:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości

    Zapytaj na grupie medycznej. Przecież ocena, czy spowodowanie ciąży
    mogło wpłynąć na szanse jej przeżycia, to nie problem prawny.

    A od siebie mało prawnie, a życiowo:

    1) Z mojego doświadczenia wynika, że naturalną reakcją obronną
    bliskich po stracie osoby jest doszukiwanie się wpływu różnych osób na
    tę śmierć. Nawinąłeś się akurat ty i lekarz. Nie twierdzę, że lekarz
    jest niewinien, ale być może jest winien w jednakowym stopniu, co Ty -
    czyli w ogóle.

    2) Z faktu, że uprawialiście seks ostrożnie nie wynika, że nie mogła
    być w ciąży. Nie ma 100% metod. Mogła uprawiać seks mniej bezpiecznie
    z kimś innym. Mogła wreszcie zostać zgwałcona, o czym Ci nie
    powiedziała. Mogła dostać lek, który powoduje w wyniku badania taki
    sam rezultat, co ciąża. Bo tak wczesnej ciąży nie wykryjesz USG.
    Granica, to zdaje się coś koło miesiąca - zwłaszcza, gdy lekarz nie
    spodziewa się ciąży i robi rutynowe badanie.

    3) Stosowane obecnie - zwłaszcza w szpitalach - metody badań pozwalają
    wykryć ciążę bardzo szybko. To kwestia bodaj dziesiątków godzin. Nie
    znam się na tym, ale przecież w aptekach są testy działające po 2-3
    dniach. Skoro za pierwszym razem ciąży nie wykryto, a za drugim
    wykryto, to któreś badanie jest skopane. Wobec braku dodatkowych
    danych szansa jest 50%.

    A teraz zapytaj na grupie medycznej.

  • 14. Data: 2005-09-17 07:57:45
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > chyba ze miała < niz 15 lat :-)

    Oj, Przemek, Przemek. Śmierć nie jest typowym następstwem ciaży nawet,
    jeśli kobieta ma ponizej 15 lat. I tu akurat żarty są nie na miejscu.

    Justyna

  • 15. Data: 2005-09-17 08:44:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Według kodeksu KRK przed małżeństwem jest ...

    KRK ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2005-09-17 09:45:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oj, Przemek, Przemek. Śmierć nie jest typowym następstwem ciaży nawet,
    > jeśli kobieta ma ponizej 15 lat. I tu akurat żarty są nie na miejscu.

    ale ja nie pisze ze by wtedy za szmierc odpowiadal tylko w wogole ze by mu
    grozila odpowiedzialnosc,
    ale faktem jest ze zapomnialo mi sie ze ma 25 lat

    P.

  • 17. Data: 2005-09-17 12:51:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > chyba ze miała < niz 15 lat :-)

    To i tak by nie odpowiadal za jej smierc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2005-09-17 13:00:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To i tak by nie odpowiadal za jej smierc.

    za smierc nie, ale za zaplodnienie tak

  • 19. Data: 2005-09-17 13:48:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):