1. Data: 2005-09-16 17:17:46
Temat:Rozwiązanie umowy kupna - sprzedaży samochodu
Od:"Daren" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.

Zwracam się do Was z pytaniem na które nigdzie indziej nie mogę uzyskać
odpowiedzi.
Czy kupujący ma prawo rozwiązać umowę kupna-sprzedaży samochodu?
Kilka dni temu sprzedałem samochód. Teraz klient, który go kupił chce
rozwiązać umowe i żąda zwrotu pieniędzy, twierdząc że wykrył jakieś
uszkodzenie, którego na pewno nie było w momencie sprzedaży.
Czy ma takie prawo?
W umowie jest zapis mówiący że "Kupujący oświadcza,że stan techniczny
pojazdu jest mu znany i nie wnosi roszczeń do sprzedającego".

Jestem osobą prywatną - myślę że to może mieć znaczenie w tej kwestii.
Od momentu kupna minęło 5 dni.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
D.

2. Data: 2005-09-17 10:20:44
Temat:Re: Rozwiązanie umowy kupna - sprzedaży samochodu
Od:"lisle" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

PO TO JEST TEN ZAPIS ZEBY NIE BYLO TAKICH SYTUACJI ! MOZESZ SPAC SPOKOJNIE
A KOLES MUSI CI WYTOCZYC SPRAWE Z POWODZTWA CYWILNEGO I UDOWODNIC WADE

3. Data: 2005-09-18 08:37:51
Od:Marcin Będkowski <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daren napisał:
/ciach/

Teraz klient, który go kupił chce
> rozwiązać umowe i żąda zwrotu pieniędzy, twierdząc że wykrył jakieś
> uszkodzenie, którego na pewno nie było w momencie sprzedaży.

Niech udowodni, że nie stało się to po zakupie auta.

> W umowie jest zapis mówiący że "Kupujący oświadcza,że stan techniczny
> pojazdu jest mu znany i nie wnosi roszczeń do sprzedającego".

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Możesz spać spokojnie.
Pozdrawiam
Marcin Będkowski