  • 1. Data: 2005-09-16 17:17:46
    Temat: Rozwiązanie umowy kupna - sprzedaży samochodu
    Od: "Daren" <d...@t...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Zwracam się do Was z pytaniem na które nigdzie indziej nie mogę uzyskać
    odpowiedzi.
    Czy kupujący ma prawo rozwiązać umowę kupna-sprzedaży samochodu?
    Kilka dni temu sprzedałem samochód. Teraz klient, który go kupił chce
    rozwiązać umowe i żąda zwrotu pieniędzy, twierdząc że wykrył jakieś
    uszkodzenie, którego na pewno nie było w momencie sprzedaży.
    Czy ma takie prawo?
    W umowie jest zapis mówiący że "Kupujący oświadcza,że stan techniczny
    pojazdu jest mu znany i nie wnosi roszczeń do sprzedającego".

    Jestem osobą prywatną - myślę że to może mieć znaczenie w tej kwestii.
    Od momentu kupna minęło 5 dni.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2005-09-17 10:20:44
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy kupna - sprzedaży samochodu
    Od: "lisle" <d...@d...pl>

    PO TO JEST TEN ZAPIS ZEBY NIE BYLO TAKICH SYTUACJI ! MOZESZ SPAC SPOKOJNIE
    A KOLES MUSI CI WYTOCZYC SPRAWE Z POWODZTWA CYWILNEGO I UDOWODNIC WADE

  • 3. Data: 2005-09-18 08:37:51
    Od: Marcin Będkowski <b...@o...pl>

    Użytkownik Daren napisał:
    /ciach/

    Teraz klient, który go kupił chce
    > rozwiązać umowe i żąda zwrotu pieniędzy, twierdząc że wykrył jakieś
    > uszkodzenie, którego na pewno nie było w momencie sprzedaży.

    Niech udowodni, że nie stało się to po zakupie auta.

    > W umowie jest zapis mówiący że "Kupujący oświadcza,że stan techniczny
    > pojazdu jest mu znany i nie wnosi roszczeń do sprzedającego".

    sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Możesz spać spokojnie.
    Pozdrawiam
    Marcin Będkowski