  • 11. Data: 2005-03-27 17:32:37
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2005 19:18:42 +0200, Andrzej Lawa naskrobał(a):

    > On nie odmawia składania zeznań. Tylko zeznaje, że po pół roku to nie
    > pamięta. Nie ma ustawowego obowiązku prowadzenia pamiętnika. Ty
    > pamiętasz dokładnie co do dnia, co kiedy robiłeś pół roku temu?

    twoje wycieczki osobiste maja sie nijak do tematu

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2005-03-27 17:43:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebol wrote:

    > twoje wycieczki osobiste maja sie nijak do tematu

    To ja mam solidną grypę - więc dlaczego to ty masz jakieś urojenia i w
    powyższym widzisz jakiekolwiek 'wycieczki osobiste'?

  • 13. Data: 2005-03-27 17:44:48
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    hmmm chyba się wygłupiasz... przykra jest kultura na usnecie.
    z resztą nie wazne, nie obchodzi mnie ta cała sprawa. Może zmienisz
    zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny, czego
    Ci z całego serca nie życzę. dla mnie EOT

    Wesołego,

    --
    Pozdrawiam!
    Rafał R

  • 14. Data: 2005-03-27 17:57:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał R wrote:
> [...]
    > zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny, czego
    > Ci z całego serca nie życzę. dla mnie EOT

    Cóż - tylko udało ci się wykazać, że faktycznie jesteś palant. I w
    dodatku nie masz bladego pojęcia o bezpieczeństwie w ruchu drogowym.

    Uzasadnienie:

    1) prezentujesz tzw. "metalność Kalego". Tobie wolno łamać przepisy, a
    każdy inny, który zostanie przyłapany na takim samym złamaniu przepisów,
    a chce uniknąć przesadzonej kary, to morderca, zbrodzień i w ogóle dno
    moralne.

    2) twierdzisz, że przekraczanie prędkości automatycznie powoduje
    powodowanie zagrożenia. Jest to bzdura - to nie dostosowanie prędkości
    do warunków drogowych stanowi dopiero zagrożenie. Warunki drogowe
    obejmują: nawierzchnię, cechy pojazdu, umiejętności kierowcy, otoczenie
    drogi, długość trasy, pogodę... Mały fiacik jadnący autostracą legalne
    110 jest bardziej niebezpieczny od np. VW Passata jadącego tą samą trasą
    150km/h. A i tak nie jest to zagrożenie największe - największe
    zagrożenie powodują ci, co wykonują manewry na ślepo i nie
    przestrzegając pierwszeństwa. Kiedyś mało mnie nie zabił cholerny
    kapelusznik z denkami butelek na oczach - jechał na ślepo, olewając
    pierwszeństwo... spokojne 40km/h (cały czas).

  • 15. Data: 2005-03-27 17:58:19
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > To ja mam solidną grypę - więc dlaczego to ty masz jakieś urojenia i w
    > powyższym widzisz jakiekolwiek 'wycieczki osobiste'?

    święta mamy, odpuście sobie

    KG

  • 16. Data: 2005-03-27 18:26:02
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Cóż - tylko udało ci się wykazać, że faktycznie jesteś palant.

    Coż... W swojej genialności po jednym poście potrafisz takie rzeczy
    oceniać. Gratuluję

    I w
    > dodatku nie masz bladego pojęcia o bezpieczeństwie w ruchu drogowym.

    TAk, w ogóle nie mam pojęcia... a w porównaniu z Tobą to już w ogóle

    > Uzasadnienie:

    śmiechu warte. jesteś taki wszechwiedzący ... ale chyba nie do końca
    rozumiejący co się do Ciebie pisze.

    --
    Ubolewam,
    Rafał R

  • 17. Data: 2005-03-27 20:10:16
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

> [...]
    > zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny, czego
    > Ci z całego serca nie życzę. dla mnie EOT

    I kto tu pisze o kulturze? Czy kulturalny człowiek nazywa kogoś kogo nie zna
    cwaniakiem? Na jakiej podstawie nazywasz mnie cwaniakiem?
    Pyzatym nie przyszło ci do głowy ze to przekroczenie prędkości mogło być
    niewielkie?
    No i wreszcie może niekoniecznie próbowałem mignąć się od mandatu. Po prostu
    nie lubie placic za czyjas niekompetencje.Nawet jeśli jechałem tym autem to
    niby dlaczego mam płacić koszty sadowe tylko dlatego ze ktoś nie potrafi w
    ustawowym terminie ustalić kierowcy no a potem to już sprawa musi iść do sadu.
    Czy ty czasem nie pracujesz w straży miejskiej? To by tłumaczyło moralność
    Kalego i rozwalony samochód :-).

  • 18. Data: 2005-03-27 20:16:56
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik kam <X#k...@w...pl#X> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d26s5k$p2q$...@n...onet.pl...

    > święta mamy, odpuście sobie
    >
    > KG

    panowie nie bijcie piany który z was wie jaka była pogoda 27 wrzesnia 2004?
    a co dopiero kto co i gdzie prowadził.
    tylko że jakaś pogoda była cały dzień a przejazd autem to krótki epizod.
    proponuję wrócic do tematu głównego co robic tej sytuacji.
    jakoś nagminne jest to że gostek pyta o cenę dolara a dyskusja kończy się
    o rasach psów niebezpiecznych ;)))))))
    a i obrońcy nienarodzonych coś od siebie dorzucą.

  • 19. Data: 2005-03-27 20:21:25
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > A to Ty prowadziłeś? Jeżeli tak to zapłać. Jakich rad chcesz - jak omijać
    > prawo? Poszukaj gdzie indziej...
    >
    > Onzo

    Nie wiem. A ty pamiętasz co jadłeś np. 11.09.2004 na śniadanie? I niby za co
    mam zapłacić? Za to ze funkcjonariusze strazy miejskiej nie potrafią zrobić
    zdjęcia do porządku? Czy również oprócz grzywny bez szemrania mam zapłacić za
    czyjąś niekompetencje koszty sadowe? I wreszcie dlaczego mam szukać gdzie
    indziej? Czy to jest może twoje prywatne forum?

    Sate

  • 20. Data: 2005-03-27 21:26:55
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > o rasach psów niebezpiecznych ;)))))))
    > a i obrońcy nienarodzonych coś od siebie dorzucą.

    Swiete slowa:-). Bo juz zaczynam sie zastanawiac czy ktos na tej grupie
    jeszcze napisze cos konstruktywnego.

    Pozdrawiam

    Sate