  • 61. Data: 2005-03-29 22:51:25
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sate" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:39a6.00001d1e.4249d0d0@newsgate.onet.pl...

    Jako użytkownik możesz sam użytkować samochód, ale musisz go na przykład
    na swój koszt naprawić. Jako pracownik użytkujesz go w imieniu i na
    ryzyko pracodawcy.

  • 62. Data: 2005-03-30 15:36:23
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > Jako użytkownik możesz sam użytkować samochód, ale musisz go na przykład
    > na swój koszt naprawić. Jako pracownik użytkujesz go w imieniu i na
    > ryzyko pracodawcy.

    Wielkie dzięki. Naprawdę bardzo mi pomogłeś.
    Już rozumie kto to jest użytkownik, choć dalej nie potrafię się tego doczytać
    w K.C.

    Pozdrawiam

    Sate

  • 63. Data: 2005-03-30 16:34:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wielkie dzięki. Naprawdę bardzo mi pomogłeś.
    > Już rozumie kto to jest użytkownik, choć dalej nie potrafię się tego
    doczytać
    > w K.C.

    Jako pracownik nie masz żadnego prawa do samochodu. Użytkowanie wymaga
    zawarcia umowy cywilnoprawnej pomiędzy Tobą, a właścicielem (namiary na
    artykuł podałem poprzednio). jak rozumiem, to umowy nie masz. jak nie
    masz, to i użytkownikiem nie jesteś, tylko potencjalnym kierującym.

  • 64. Data: 2005-03-30 21:50:41
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

> [...]
    > artykuł podałem poprzednio). jak rozumiem, to umowy nie masz. jak nie
    > masz, to i użytkownikiem nie jesteś, tylko potencjalnym kierującym.

    EUREKA !!! No wreszcie zajarzyłem o co chodzi w tym k.c. Oj prawnik to ze mnie
    już nie będzie :-).

    Pozdrawiam
    Sate7