  • 1. Data: 2002-01-02 10:02:05
    Temat: Skup butelek (po browarku ;)
    Od: "Wiktor" <w...@l...americanos.com.pl>

    Witam
    Słyszałem, że od nowego roku weszły w życie przepisy z których wynika
    między innymi obowiązek skupowania butelek przez sklepy. Czy moglibyście
    wskazać mi odpowiednią ustawę, rozporządzenie czy co tam.
    Dzięki
    Wiktor
    ____________
    NO SPAM - wytnij XXX - cut XXX
    --------------
    Bachelors know more about women than married men;
    If they didn't, they'd be married too.
    -- H. L. Mencken

  • 2. Data: 2002-01-02 11:36:27
    Temat: Re: Skup butelek (po browarku ;)
    Od: "Solo" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wiktor <w...@l...americanos.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a0ultu$o2j$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
    > między innymi obowiązek skupowania butelek przez sklepy. Czy moglibyście
    > wskazać mi odpowiednią ustawę, rozporządzenie czy co tam.
    Art. 14 ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych
    Jednostki handlu detalicznego są obowiązane do przyjmowania zwracanych i na
    wymianę opakowań wielokrotnego użytku po produktach w takich opakowaniach, k
    tóre znajdują się w ich ofercie handlowej.

    Pytanie tylko, czy przyjmować oznacza skupować?
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2002-01-02 11:40:07
    Od: "Solo" <p...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-01-02 14:53:57
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    >tóre znajduja się w ich ofercie handlowej.
    >
    >Pytanie tylko, czy przyjmować oznacza skupować?

    I po ile skupowac?
    Bo moga po 1 groszu. To w praktyce rozwiazalo by problem sklepu.

    Michal.

  • 5. Data: 2002-01-02 22:19:13
    Od: Marcin <m...@p...onet.pl>

    Michal Kukula wrote:

    > I po ile skupowac?
    > Bo moga po 1 groszu. To w praktyce rozwiazalo by problem sklepu.

    Gdyby skupowali po 1 gr to prawie nikt nie kupilby napoju w takim
    opakowaniu (zakladam ze kaucja za butelke nie wynosilaby wcale 1 grosz).