  • 1. Data: 2002-01-02 10:27:21
    Temat: założenie fundacji
    Od: "makalu" <m...@g...multinet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie - chciałbym założyć organizację wspierającą młodych podróżników.
    z założenia organizacja (fundacja?) ma być niedochodowa.
    Gdzie znajdę wszelkie informacje o tym co mam zrobić, aby rozpocząć
    działalność, co mogę a czego nie?
    prosze o info.

  • 2. Data: 2002-01-02 11:31:57
    Temat: Re: założenie fundacji
    Od: "lume" <i...@l...prv.pl>

    W sądzie otrzymasz odpowiednie druczki do wypełnienia, koszt stworzenia
    stowarzyszenia ok, 50 zł. Tam też się dowiesz o szczegółach, ile osób,
    statut itd...

  • 3. Data: 2002-01-03 19:37:07
    Od: "Kuba" <k...@p...onet.pl>

    As far as I know zalozenie stowarzyszenie, czyli rejestracja w KRS'ie
    kosztuje 500zł!

  • 4. Data: 2002-01-04 09:49:22
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Nie mieszacie stowarzyszenia z fundacją???
    Dżek