  • 1. Data: 2002-01-02 09:23:35
    Temat: Re: Wzor zrzeczenia sie praw autorskich na rzecz ....
    Od: "Filip Wojciechowski" <f...@w...pl>

    "Tyfus" <t...@b...pl> wrote in message news:a0qeaq$68$1@news.tpi.pl...
    > Jesli ktos bylby tak mily i podal adres gdzie moge znalezc wzor zrzeczenia
    > sie praw autorkisch na rzecz drugiej osoby bede bardzo wdzieczny

    Ale o co chodzi ??

    --
    Filip Wojciechowski

  • 2. Data: 2002-01-02 09:24:33
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Filip Wojciechowski" <f...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a0ujj9$i6s$1@news.tpi.pl...

    > Ale o co chodzi ??

    Ja tez dostaje dreszczy gdy słysze o zrzeczeniu sie praw autorskich
    Moze kolega chce cos podarowac skarbowi państwa ?
    ;)
    Romek Bieda

  • 3. Data: 2002-01-02 11:30:11
    Od: "Filip Wojciechowski" <f...@w...pl>

    "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl> wrote in message
    > Ja tez dostaje dreszczy gdy słysze o zrzeczeniu sie praw autorskich
    > Moze kolega chce cos podarowac skarbowi państwa ?

    No wiesz.... zrzeczenie sie autorskich praw niemajątkowych - oto jest
    wyzwanie dla Prawdziwych Mistrzów Paragrafu ! :-)

    --
    Filip Wojciechowski